المپیاد آزمایشگاهی دانشمندان کوچک در مجتمع آفرینش

به گزارش پسین اوز، المپیاد آزمایشگاهی دانشمندان کوچک با حضور رئیس آموزش و پرورش و معاون پرورشی و کارشناسان آموزش، اولیاء و دانش آموزان و معلمان در مجتمع آفرینش برگزار شد.

پروین دادستان مدیر مجتمع هدف از اجرای این برنامه را کشف و شناسایی دانش آموزان علاقمند به کارهای علمی و عملی، تقویت استعدادهای فردی و گروهی دانش آموزان  و ایجاد زمینه متناسب برای بروز خلاقیت رشد علمی  و پژوهشی داننش آموزان از طریق مهارت های تفکر و جستجوگری ذکر کرد.

محمدرضا رضایی رئیس آموزش و پرورش نیز عنوان نمود: این طرح با عنوان دانشمندان کوچک ویژه دانش آموزان به منظور کشف استعدادهای بالقوه و بالا بردن میزان یادگیری دانش آموزان است و دانش آموزان جنبه های مختلف یک موضوع را بهتر می ببنند و بهتر تصمیم می گیرند که در نهایت بهتر عمل می کنند و تجربیات گران بهایی کسب کرده و با روش صحیح انجام این کارهای عملی آشنا و تا همیشه در ذهنشان باقی خواهد ماند.

در ادامه این برنامه دانش آموزان با ساخت وسایل گوناگون آزمایشگاهی در پشت میز های آزمایشگاهی چیده شده در محوطه مجتمع با انجام آزمایش و توضیح برای حضار پرداختند. سرود دسته جمعی دانش آموزان مجتمع آفرینش  و هنرنمایی دانش آموز نیوشا قنبری در نواختن پیانو نیز یکی دیگر از برنامه این مجتمع بود که مورد تشویق حضار قرار گرفت. این نمایشگاه موردر تحسین اولیاء و اداره آموزش و پرورش قرار گرفت. در پایان دانش آموزان با ساخت ماشین های دست ساز نیز با هم به مسابقه پرداختند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد