بهره‌برداری و آغاز ساخت ۲۲ طرح عمرانی در شهرستان اوز

فرماندار شهرستان اوز خبر داد:
بهره‌برداری و آغاز ساخت ۲۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۲۲۸۰۰ میلیارد ریال همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اوز
به گزارش پسین اوز و به نقل از فرماندار ی شهرستان اوز علی پور از افتتاح و آغاز ساخت ۲۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۲۲۸۰۰ میلیارد ریال، همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اوز خبر داد. که از این تعداد ۶ پروژه با اعتباری به مبلغ ۱۶۷۰۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی، و تعداد ۱۶ پروژه با اعتباری به میزان ۲۵۵۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح، و به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز؛ علی اصغر علی پور ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: در دهه فجر امسال در شهرستان اوز، ۲۲ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۲۲۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی، خیرین و خصوصی افتتاح و یا ساخت آنها آغاز می‌شود. وی با برشمردن مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان اوز، افزود: بهره برداری از چاه شماره ۸ پشتیبان اوز، افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کلنگ زنی مجموعه فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کلنگ زنی بهسازی محوطه گلزار شهدای گمنام، کلنگ زنی هنرستان بهروزیان، پروژه های شهرداری اوز شامل: افتتاح فاز سوم پارک حاشیه، افتتاح خیابان شورای اسلامی و افتتاح بلوار وحدت از جمله این طرح ها در شهر اوز است. فرماندار اوز در ادامه تصریح کرد: اجرای زیرسازی و آسفالت و کانیوو معابر روستایی به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع و ۲۵۰۰ متر تک لبه و کانیوو و بهره برداری از دو عدد برج نوری در روستای فیشور از جمله پروژه‌هایی بخش مرکزی است که مورد بهره‌ برداری قرار می‌گیرد.
علی پور به افتتاح طرح های بخش بیدشهر هم اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی کودکستان روستای کوره در مقطع پیش دبستانی، کلنگ زنی ۲۷ واحد تجاری به مساحت ۸۵۸ مترمربع در روستای بیدشهر و ۲۹ واحد تجاری به مساحت ۱۴۶۷ مترمربع در روستای اسلام آباد در بخش بیدشهر نیز از دیگر پروژه‌هاست که به بهره برداری می رسد.


2 دیدگاه

  1. همشهری کارمند

    جای خالی اداره ثبت اسناد در بین طرحها دیده میشود

  2. افکار عمومی در اور

    برای تکمیل شدن چارت تشکیلاتی وسازمانی شهرستان نو پای اوز استقرار ادارات دادگستری پزشکی قانونی واداره ثبت اسناد واملاک ضروری است لذا توجه مسولین محترم را به ان جلب میکنم وامیدواریم که درسال ۹۹ این مهم انجام شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد