تیم فوتسال بانوان نصر اوز قهرمان بی رقیب مسابقات سوپرلیگ فوتسال استان فارس شد

تیم فوتسال بانوان نصر اوز با اقتدار و با شایستگی به مقام اول مسابقات سوپرلیگ استان فارس رسید و جام قهرمانی این رویداد بزرگ فوتسال بانوان استان را بدست آورد.


به گزارش پسین اوز مسابقات سوپرلیگ فوتسال بانوان استان که با حضور تیم های فوتسال نصراوز، پرسپولیس مرودشت، کاروتک شیراز، ادمون شیراز ، سایپای دیزل کوار، آریانا کازرون و ستارگان پردیس کازرون بصورت دوره ای برگزار شد تیم خوب و منسجم نصر اوز توانست با پنج برد و یک تساوی وبا ۲۰ گل زده و ۳ گل خورده و با تفاضل +۱۷و داشتن بهترین خط دفاع قهرمان این دوره از مسابقات شد و با این قهرمانی ارزشمند جواز حضور به مسابقات فوتسال دسته ۳ کشور را به دست آورد.
تیم نصر اوز در طول این مسابقات توانست تیم های پرسپولیس مرودشت ، کارو تک شیراز ، ستارگان پردیس کازرون ، سایپای دیزل کوار و آریانای کازرون را شکست دهد و درحالی که تنها به یک تساوی برای قهرمان شدن نیاز داشت در بازی آخرخود مقابل تیم پرقدرت ادمون شیراز قرار گرفت و با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ این تیم را متوقف کرد و به آنچه می خواست رسید و قهرمان بلامنازع مسابقات سوپرلیگ فوتسال استان شد .
در این مسابقات تیم کارو تک شیراز با تفاضل گل بهتر دوم شد و به همراه تیم اوز به لیگ دسته سه کشور صعود کرد و تیم ادمون شیراز به مقام سوم این بازیها قناعت کرد وتیم سایپا دیزل کوار به دسته پایان تر استان سقوط کرد .


در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان اوز ، روسای هیات فوتبال لار و اوز ، رئیس شورای اسلامی شهر ، مدرسان فوتسال استان ، رئیس هیات ژیمناستیک استان هرمزگان، مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پروش منطقه اوز ، اصحاب رسانه و جمعی ازهیت مدیره و اعضای انجمن مردم نهاد نو اندیشان اوز برگزار شد ، مهرداد پیشداد مسئول هیات فوتبال شهرستان اوز با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات گفت امیدواریم توانسته باشیم میزبان شایسته ای برای برگزاری این مسابقات بوده باشیم وی با تقدیر وتشکر از کمیته فوتسال هیات و کمیته برگزاری این مسابقات از استان بیان کرد که ورزش می تواند جایگاه دوستی ها و میدانی برای همبستگی بین تیم های ورزشی هر منطقه باشد.
دکتر روشن ضمیر یکی از مدرسان فوتسال استان ضمن تشکراز میزبانی شهرستان اوز از هیات برگزاری این مسابقات تقدیر کرد و گفت امیدواریم خروجی اینگونه بازیها کشف استعدادهای برتر ورزشکاران استان پهناور فارس باشد. دراین مراسم علی تیرزن به نمایندگی از نشریه پسین اوز گفت این نشریه از روز اول برگزاری بازیها مسابقات تیم ها را به شکل مطلوب پوشش خبری داده است وی در ادامه از انجمن مردم نهاد نواندیشان اوز به عنوان نهادی اثرگذار در مسائل اجتماعی شهر خصوصا از حمایت های مالی این انجمن از تیم های ورزشی سطح شهر و تیم قهرمان در این مسابقات به نیکی یاد کرد.


در این مراسم علاوه بر اهدای جام قهرمانی به تیم های برتر توسط مسئولین حاضر در برنامه ، از سوی هیات برگزاری مسابقات به راحیل جعفری از تیم نصراوز به عنوان بهترین بازیکن و به لیلا آوای از تیم سایپا دیزل به عنوان بهترین دروازه بان و به غزل محمدی از تیم کاروتک شیراز به عنوان خانم گل مسابقات و به تیم سایپادیزل کوار به عنوان باخلاق ترین تیم جوائزی اهدا گردید .
این مسابقات از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ آبان ماه به میزبانی شهرستان اوزو با همکاری اداره ورزش و جوانان ، هیات فوتبال و کمیته فوتسال این هیات وزیرنظر هیات فوتبال و فوتسال استان فارس در سالن ورزشی میراحمدی با قضاوت داوران اعزامی از استان برگزار گردید .
اسامی تیم فوتسال نصراوز قهرمان تورنمنت سوپر لیگ برتر استان به شرح زیر معرفی شده اند.
صفا علوی ، الهام یزدانی ، فاطمه رفیعی ، فردوس منظریان ، فاطمه نیامبارک ، راحیل جعفری ، تارا تیرزن ، آیناز نوبختی ، محدثه قادری ، سپیده صفی خانی ، هلیا صادقی و نسرین فیروزی
مربی : زینب نصر
سرپرست : ندا گرگین


شایان ذکر است پیروزی های تیم فوتسال نصر اوز مقابل حریفان در این مسابقات با گل های راحیل جعفری ۷ گل ، صفا علوی ۴ گل ، تارا تیرزن ۳ گل ، الهام یزدانی ۳ گل ، محدثه قادری ۲ گل ، فردوس متظریان ۱ گل و با تلاش و از خود گذشتگی های سایر بازیکنان به دست آمده است


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد