حسین زاده در نشست مشترک نمایندگان و استاندار در ۸ مورد مشکلات ۴ شهرستان را مطرح کرد


به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس، نشست مشترک نمایندگان استان فارس با استاندار و معاونان با محوریت بررسی چالش‌های استان در شناخت الویت‌های بودجه ۱۴۰۰ در روز چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ در استانداری برگزار شد.
در این نشست دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج مسائل حوزه های انتخابیه خویش را به شرح زیر اعلام کرد:
۱- وقتی برای پیگیری امور به وزارتخانه‌ها می رویم، می گویند: لاری‌ها پولدار هستند ولی به صراحت اعلام می‌کنم بیاید در بعضی از روستاها تا ببینید بسیاری دارای وضعیت نامناسب معیشتی هستند.
۲- ما به زیرساخت‌های ۴ شهرستان اهمیت می‌دهیم و در بسیاری از روستاها و مناطق از نعمت آب شرب سالم بی‌بهره هستند. مثلاً در بیرم لوله‌کشی وجود دارد ولی به دلیل غیرقابل شرب بودن مردم مجبورند آب را خریداری کنند.
۳- بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر جویم که بیش از ۱۳۰ کیلومتر با مرکز شهرستان لارستان فاصله دارد و در مسیر اصلی جاده لار- جهرم هم قرار دارد. در انتظار توجه و تکمیل است.
۴-اعتبارات اختصاص یافته دولتی به شهرستان نوپای اوز ناچیز است. تعداد زیادی از ادارات شهرستان با هزینه خیرین و مردم مستقر شده است و در این میان کمک دولت کم است.
۵-برای تکمیل طرح مسیر جهرم- لار – بندرعباس حدود ۲۰ میلیارد تومان است که فقط کفاف ۷ کیلومتر را می دهد و این مسیر ۲۰۵ کیلومتر است و بودجه اختصاصی متوازن نیست.
۶- بر اساس جزء ۳ بند الف ماده ۲۶ قانون برنامه ششم که مربوط به ۳ درصد نفت و گاز است خواستار پیگیری و دریافت اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز تا پایان سال ۱۳۹۸ هستیم.
۷- سدشرفویه لارستان در حدود ۹۰ درصد پیشرفت کرده است که در حال حاضر متوقف شده است انتظار پیگیری داریم.
۸- دکتر حسین زاده در پایان به محورهای مواصلاتی شهر و روستا مشکلات نوسانی برق و آب شرب اشاره کرد و خواستار پیگیری و حل مشکل شد.


2 دیدگاه

  1. علت تاخیر تاسیس ادارات دولتی ور اوز

    اقای حسین زاده لطف دارند فرماندار هم فعال هستند اما نمی دانیم که چرا دادگاه ثبت اسناد میراث فرهنگی و اداره صنعت معدن تجارت در اوز تاسیس نمی شوند در حالیکه بعضی از ادارات در بخشهای جویم بنارویه وبیرم هم مستقر هستند

  2. برای راه اندازی ادارات مجوز وجود داره ولی برای تسریع نیاز به مکان و تجهیزات هست اداره ای مثل دادگاه دست کم ۱۵۰ میلیون تجهیزات میخواد و مکان مناسب هم شرط ویژه هست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد