خیراندیشان مرکز خدمات جامع سلامت بیدشهر اوز تجلیل شدند

به گزارش پسین اوز، در ایام مبارک دهه فجر از خیراندیشان طرح مرکز خدمات جامع سلامت بیدشهر اوز در روز شنبه ۱۹ بهمن ۹۸ با حضور جمعی از مسئولین شهرستان های اوز و لارستان تجلیل به عمل آمد.

قرائت قرآن توسط فاطمی و پخش سرود حمهوری اسلامی و با مجری گری محمد خواجوی برنامه آغاز شد. سخنرانان این آیین: علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز، جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس، شیخ صالح انصاری مدیر مدرسه علوم دینی اوز، منصور محتاجی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان، دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، یعقوب ارتشدار رئیس شورای اسلامی بیدشهر و محمد شاحسنی بخشدار بیدشهر بودند که ضمن تشکر از خیرین و اظهار اینکه نیک اندیشان به عنوان بازوان توانمند منطقه محسوب شده و می شوند و از زمان استقلال دانشکده علوم پزشکی لارستان از دانشگاه شیراز باعث شده که بیش از ۱۰۰ طرح را به اتمام و بهره برداری رسانده شود و این خود نشان از پیشرفت چشمگیر خدمات سلامت منطقه می باشد. روحیه خیرخواهی و نیک اندیشی در مردم منطقه دیده می شود به طوری که بعضی از خیرین منطقه با دارایی ناچیز خود دست به کارهای خیر خواهانه و عام المنفعه می زنند. امید است در ادامه راه نیز دانشکده علوم پزشکی لارستان با تجهیز و ارائه خدمات به مردم بتواند موجبات رفاه و آسایش مردم این منطقه را فراهم نماید.

در ادامه برنامه از خیرین مرکز جامع سلامت بیدشهر، آقایان: آرش و سیاوش معتمدی، محمد صادق دانیالی، خیریه مرحوم حاج نوراله خرسند، خیریه مرحوم نصراله هنرور، خانم ها: دانیالی والده مهراب سلیمی، میرزانیا همسر خیر سیاوش معتمدی و هیات امنای مالی مرکز جامع سلامت بیدشهر آقایان: عبدالقادر دانیالی، نامدار راستی و منوچهر مرزوقی اهداء همچنین سایر خیرینی که در زمینه های دیگر در بیدشهر فعالیت خیرخواهانه داشته با لوح سپاس تجلیل شدند. 

در این آیین جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر علی پور فرماندار اوز، محمد شاحسنی بخشدار بیدشهر، دکتر یگانه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لارستان، منصور محتاجی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان، شیخ ابونجمی امام جمعه خنج، شیخ صالح انصاری رییس مجتمع علوم دینی اوز، علما، ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن، دهیاران، شوراها و جمعی از مسئولین، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

گفتنی است مرکز خدمات جامع سلامت بیدشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و با زیربنایی به مساحت۱۰۰۰ متر مربع به همت خیرین آرش و سیاوش معتمدی ساخته شده است که در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن توسط استاندار فارس افتتاح شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد