دیدار مسئولین با رئیس و کارکنان اتاق اصناف اوز ­

 به گزارش پسین اوز؛ صبح امروز مسئولین بخش اوز به مناسبت روز ملی اصناف با کارکنان و رئیس اتاق اصناف اوز دیدار نمودند و ضمن تبریک این روز از زحمات آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این دیدار محمدحسین آتش فراز بخشدار اوز ضمن تبریک روز ملی اصناف به تمامی فعالان این حوزه گفت: اتاق اصناف بزرگترین و منسجم‌ترین نهادها است که همیشه در همه عرصه‌ها در کنار دولت بوده است. وی گفت: باید در شهر و بخش و روستاها بیشتر ایجاد اشتغال شود چه خانگی، چه صنعتی و چه نیمه صنعتی و خصوصاً توجه به تولیدات بومی و محلی و گام برداشتن در این خصوص  ابراز امیدواری کرد.

 مسئولین حاضر  در این دیدار نکاتی در خصوص: تاثیر مثبت اصناف در ایجاد امنیت جامعه ،رونق تولید ،حفظ حقوق شهروندی و نظارت بر قیمت‌ها و نرخ گذاری، بازگشایی و بستن مغازه ها در ساعات معین که باعث رونق رفت و آمد  شود، نظارت بر دوخت فرم مدارس و خیاطان شهر تا کسی متضرضر نشود و باز بودن نانوایی ها در روزهای تعطیل و … عنوان نمودند.

در پایان عبدالله معصومی نژاد رئیس نماینده اتاق اصناف اوز نیز ضمن تشکر از مسئولین عنوان داشت: اصناف بزرگترین،  شاخص ترین و توانمندترین افراد یک جامعه هستند که چرخه تولید و حرکت یک کشور بر پایه وجودی آن می‌چرخد. اشتغالزایی و رونق تولید دو محوریت که ردپای اصناف در آن مشاهده می شود که نه تنها یک ویژگی اقتصادی بلکه به عنوان نماد دائم و خلاق در اقتصاد همراه مطرح بوده است. کسب روزی حلال یکی از شاخصه های جامعه فرهنگی اسلام است. وی همچنین چکیده ای از فعالیت های اتاق اصناف در سال ۹۷ را بیان نمودند که ۱۱۴ پروانه کسب در طول سال که ۷۷ پروانه کسب در اوز، و بقیه در پروانه کسب ها در فیشور، شهرک کهنه، کوره،  محلچه، بیدشهر، هیرم، هود و اسلام آباد بوده است. ۵۰ پروانه کسب تمدیدی، ۳۶۵ ابطال پروانه کسب، ۷ پلمپ و…داشته ایم و کارها به صورت دستی و سنتی منسوخ شده و اینترنتی انجام می شود و از شهروندان خواست تا قبل از ایجاد اشتغال اول جهت گرفتن پروانه کسب اقدام کنند تا بعدها با مشکلات روبرو نشوند.

در این دیدار بخشدار، شهردار، روسای ادارت نیروی نظامی و انتظامی، سپاه، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، هلال احمر، کتابخانه عمومی، رحمان زاده ار شورا و پیرازد از شهرداری و کارکنان نشریه پسین اوز حضور داشتند و از سوی بخشداری و شهرداری نیز لوح تقدیر به اتاق اصناف داده شد. 


1 دیدگاه

  1. قابل. توجه. بخشداری. وشورا. ومعتمدبن بخش اوز

    مسولین بخش. اوز. در. بخشداری. شورای شهر. وبخش. اوز. ودیگر فعالین. اجتماعی. اوز. ایا. اطلاع. دارند. که. عده ای. در فیشور. وخنج. سرگرم. جدا کردن. دهستان. فیشور. ومحلچه. از. اوز. ومنتقل. کردن. انها. به. خنج. هستند. ایا. ما. اوزیها. هم برنامه ای در این. خصوص. داریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد