دیدار نماینده مجلس روسای ارشاد اوز و گراش با وزیر ارشاد

دیدار نماینده مجلس روسای ارشاد اوز و گراش با وزیر ارشاد

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز در تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۹ حسین حسین زاده نماینده شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به اتفاق روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های اوز و گراش با سیدعباس صالح شریعتی مشهور به صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران دیدار و گفتگو کردند.

دکتر حسین زاده بعضی از مشکلات جامعه را ناشی از عدم توجه به مقوله فرهنگ دانست و ویژگی و توانمندی های ۴ شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز را در زمینه فرهنگ تشریح کرد و خواستار توجه وزیر به این مناطق شد.

وی ضمن معرفی روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های اوز و گراش مشکلات ادارات فرهنگ و ارشاد و ۴ شهرستان را تشریح کرد و گفت: مهم ترین مشکل آنها زیرساختی و کمبود اعتبار است. نماینده تاکید کرد که: تخصیص اعتبار از محل فصل پنجم بودجه وزارت و تامین نیروی انسانی ادارات مورد درخواست است.

دکتر حسین زاده خواستار ارتقاء نمایندگی گراش به اداره شد. همچنین اظهار داشت: از محل بودجه ملی برای ساخت و تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری گراش و مساعدت در برگزاری چهاردهمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کل، تامین بودجه برای ساخت نگارخانه و گالری در شهرستان اوز و جشنواره های محلی و غیره را از نیازمندی های این ادارات ذکر کرد.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز ضمن سپاسگزاری از دکتر حسین زاده که این نشست را فراهم آورده است از وزیر نیز سپاسگزاری و به تشریح وضعیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و نیازمندی های آن پرداخت. عبدالمهدی آئینه افروز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش نیز نیازمندی های خویش را اعلام کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد