راهپیمائی روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با شکوه خاص با راهپیمائی دانش آموزان، مسئولان و گروهی از مردم در شهر اوز برگزار شد.

در این آئین که روحانیون، بخشدار و روسای ادارات پیشاپیش راهپیمائی در حرکت بودند بر استقلال جمهوری اسلامی ایران تاکید نموده و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر دادند و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و برافراشتن پرچم ایران و آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های نظام اعلام کردند.

این گرامیداشت در سالن ورزشی میراحمدی با مجری گری فرناز فرهمند دانش آموز آموزشگاه محمدعلی خضری برگزار شد. پس از تلاوت قرآن توسط قاری عبدالغنی صدیقی از مدرسه احمدپور و سرود ملی، حجت الاسلام عدالتی نیز  یوم الله ۱۳ آبان و این روز ها را یادآور حماسه ها و استکبارستیزی جوانان و نوجوانانی که فریاد استقلال طلبی و مظلومیت خواهی ملت بزرگ و قهرمان ایران را به همه آزادی خواهان جهان نشان داده است دانست.

 

در ادامه مهسا ایزدی دانش آموز مدرسه احمدیان، دانش آموزان مجتمع آفرینش و مهر و ماه کرانی، حلیمه احمدی دانش آموز آموزشگاه محمدعلی خضری، حامد درخواه دانش آموز مدرسه احمدپور به خواندن دیکلمه و اجرای حرکات نمایشی ورزشی پرداختند.

۱۳ آبان که یادآور رویدادهای بزرگی همچون روز تبعید بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز است فرصت مناسبی برای اعلام وفاداری و تجدید بیعت ملت شهید پرور و شجاع ایران با آرمان های والای این انقلاب خواهد بود.

 

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد