*کارگاه آموزشی گزارش نویسی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش اوز برگزار شد


با دعوت از محمدمطلق مدرس و دبیر سرویس گزارش روزنامه ایران ودر پی فراخوان کمیسیون امورفرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اوز، کارگاه آموزش گزارش نویسی با حضور جمع کثیری از علاقمندان در تالار اجتماعات اداره آموزش و پرورش اوز برگزارگردید .
در این کارگاه آموزشی محمدمطلق مدرس این کلاس با ابراز خرسندی از حضورخود در شهر اوز گفت: شهر اوز را شهری پویا با مشارکت جمعی دیدم که امیدوارم اینگونه مشارکت ها موجب رشد و تعالی این جامعه باشد. وی در این کارگاه آموزشی اصول و ارکان کلی گزارش نویسی را برای حاضرین تشریح نمود و گفت گزارش نویسی باید دارای سه عنصر اصلی مشاهده ، مصاحبه و اطلاعات باشد و گزارشی که یکی از این سه عنصر به همراه نداشته باشد نمی تواند آن را یک گزارش کامل قلمداد کرد .
وی گزارش نویسی را مرحله ای از روزنامه نگاری دانست که یک خبرنگار تمام توانایی های خود را در حوزه خبرنویسی ، یاداشت نویسی وسرمقاله نویسی را پشت سر گذاشته باشد، وی در ادامه نوشتن را دنیایی از خودآگاهی برشمرد و اظهارداشت یک گزارشگرباید هم یک بازیکن خوب و هم یک کارگردان توانا در حوزه گزارش نویسی باشد .
این کارگاه آموزشی پس از تدریس نحوه گزارش نویسی ، جلسه بصورت پرسش وپاسخ ادامه یافت و مدرس کارگاه به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.
این کارگاه آموزشی پس از دوساعت تدریس فشرده به کارخودپایان داد .
گفتنی است محمدمطلق دبیرسرویس گزارش روزنامه ایران به دعوت شورای اسلامی شهر اوز برای تهیه گزارش از آب انبارها و مشارکت های مردمی به اوز آمده و به پیشنهاد همین کمیسیون در کارگاه آموزشی گزارش نویسی به عنوان مدرس شرکت نموده است .
مشروح کامل برگزاری این کلاس آموزشی را در شماره آذرماه پسین اوز دنبال کنید.


2 دیدگاه

  1. این کارگاه براى کارکنان روزنامه ها بوده یا شورا وشهردار

  2. همشهری. دلسوز

    حالا که ایشان به اوز تشریف. اوردند. وروزنامه. ایران هم. ارگان. دولت. ایران. است. بهتر. است. از وضعیت کلی. وامکاتات. ودرخواستهای. بخش. بزرگ. اوز مطالب. مفصل تهیه. وگزارش. تهیه. ومنتشر. نمایند. شاید. برای. ارتقای. اوز. به شهرستان. موثر. باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد