آغاز جشنهای دهه فجر در اوز

آغاز دهه فجر صبح امروز ۱۲ بهمن با حضور گروهی از مردم، مسئولان، دانش آموزان، فرهنگیان، بسیجیان، امام جمعه، بخشدار، شورای اسلامی، شهردار، روسای دانشگاهها و سایر مسئولان ادارات، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی باشکوه خاص در گلزار شهدای اوز برگزار شد.

در ساعت ۹ و ۳۳دقیقه بامداد امام جمعه و روسای شورای اسلامی، سپاه پاسداران، بخشدار زنگ انقلاب را به صدا در آوردند و گروه ویژه دانش آموزان تمثال و ماکت امام راحل را حمل و از مقابل مردم عبور کردند. پس از آن دانش آموزان دبستان زمین پیما با شادی و سرور نیز عبور نموده و پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمد و سرود جمهوری اسلامی نواخته شد.

حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده مفتی اهل تسنن جنوب فارس و امام جمعه اوز، حجت الاسلام  احمد عدالتی و  محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز ویژگی های انقلاب اسلامی را تشریح کرده و دهه فجر را تبریک گفتند. گروه سرود دبیرستان دوره اول احمدیان به اجرای سرود پرداختند و شعری توسط غزل خواجوی از مدرسه قادری نژاد قرائت شد. در انتها مسئولان به وسیله گلاب قبور شهدای اوز را غبار روبی و شستشو کردند، در پایان گلزار شهدای گمنام نیز غبارروبی و عطرافشانی گردید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد