آموزش و پرورش اوز در صدر ادارات فارس

به گزارش پسین اوز، و به نقل از کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش منطقه اوز در سال تحصیلی جاری همانند چهارسال اخیر اداره آموزش و پرورش اوز با کسب بیش از ۴۰ مقام استانی و راهیابی به مرحله کشوری  در جشنواره نوجوان سالم در بین ادارات و مناطق استان، می درخشد.

برپایه این گزارش جشنواره نوجوان سالم از مهمترین آوردگاه های علمی و هنری دانش آموزان است که هر ساله از طرف معاونت سلامت و پیشگیری وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود. اداره آموزش و‌پرورش اوز نیز باتوجه به اهمیت موضوع و تاکید بر پرورش خلاقیت و زمینه بروز استعدادهای کودکان و نوجوانان درراستای سلامت روانی و اجتماعی باتلاش ریاست، معاونت، کارشناس این بخش و همکاری مدیران و دانش آموزان هر ساله به عنوان وزنه ای معتبر در سطح استان و کشور جایگاه خود را به تثبیت رسانیده است.

این جشنواره با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در رشته های فیلم کوتاه، عکاسی، نقاشی، ایده پردازی و … هر ساله در مرحله منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود‌ که امسال نیز آموزش و پرورش اوز در صدر ادارت و مناطق قرار گرفته است که جا دارد دانش آموزان، فرهنگیان و مردم تبریک بگوییم.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد