مجتمع آفرینش در ساخت فیلم در استان دوم شد

به گزارش پسین اوز وبه نقل از کارشناس تربیت بدنى و سلامت آموزش وپرورش، دانش آموزان هنرمند مجتمع آموزشى و فرهنگى آفرینش توانسته اند در بخش ساخت فیلم کوتاه در استان فارس مقام آور شوند.
محبوبه مساح افزود فیلم تیک آخر کارى از مجتمع آفرینش در منطقه اوز و در مقطع دور اول متوسطه دختران به مقام اول رسید و به استان ارسال که در هفتمین جشنواره نو جوان سالم در بین بیش از ١٠٠فیلم کوتاه از سراسر استان به مقام دوم رسید. مساح این موفقیت را به دانش آموزان، اولیاء آنان، مدیریت مجتمع و رئیس آموزش و پرورش تبریک گفت.


مدیر مجتمع آفرینش نیز گفت: با هدف مقابله با آسیب هاى اجتماعى، فیلم کوتاه تیک آخر توسط دانش آموزان این مجتمع با حمایت و راهنمائى آقاى رضائى رئیس آموزش و پرورش و معاونان و کارشناسان بویژه خانم مساح ساخته شده و خوشبختانه در استان و با رقابت سخت مقام دوم راکسب کردند. پروین دادستان اضافه کرد با توجه به اینکه فعالیت این مجتمع از مهرماه آغاز شده و فقط ۶ ماه از سابقه آن مى گذرد اما با زحمات معلمان و همکاران کوشا و راهنمائى اداره و فعالیت دانش آموزان عزیز توانسته ایم در امور آموزشى و هنرى وپرورشى موفق باشیم که از همه سپاسگزارم.
گفتنى است که بازیگران این فیلم ١-محیا محمود پور٢-فاطمه فاطمى بوده و تصویر بردارى وتدوین فیلم توسط مانیا شریفى و نویسندگى وکارگردانى توسط آلا یزدانى صورت گرفته است. یوسف منظریان مدیر گروه فیلم سازى کات اوز مشاوره وارشاد این فیلم را عهده دار بود که از وى نیز سپاسگزارى شد. ضمنا در بخش پسران فیلم هاى رودررو از مدرسه بهروزیان و ضربه از مدرسه نظرى مقام هاى اول و سوم را در استان کسب کردند.


2 دیدگاه

  1. ایول آفرینش بارها مى گفتیم یه مدرسه خوب کم داریم که پدر خانم دادستان بیامرزه که جبران کرد البته ما زیاد درباره این مدرسه شنیدیم ، خدا عمرشا ن بدهد

  2. بسیار عالی
    احسنت به مدیر مجتمع ، گروه فیلم سازی کات و بازیگران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد