اجرای خط انتقال گاز بخش های جویم ،بنارویه و روستاهای بخش اوز با حضور مسولین کلید خورد

اجرای خط انتقال گاز بخش های جویم ،بنارویه و روستاهای بخش اوز با حضور مسولین کلید خورد .

 این مراسم با حضور دکتر جعفر پور نماینده لارستان ، خنج و گراش ، مهندس حسنی فرماندار ویژه لارستان ، مسولین گاز استان ،  بخشداران اوز ، جویم و بنارویه ، شورای شهرستان و شوراهای منطقه برگزار شد و دکتر جعفر پور ،فرماندار و عده ای از مسولین طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه ، اظهار امیدواری کردند این پروژه هر چه سریعتر به نتیجه برسد .

لازم به ذکر است  پروژه خط انتقال گاز  با اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد ریال اجرا خواهد شد .

 از بخش اوز آتش فراز بخشدار و عده ای از اعضای شوراهای بخش اوز و معتمدین حضور داشتند و راستگو نماینده شهرستان در استان به نمایندگی از بخش اوز دقایقی به ایراد سخن پرداخت و از مسولین مربوطه تشکر نمود .


2 دیدگاه

  1. بنام داور یکتا

    ضمن تشکر از زحمات مسولین عزیز. لازم به ذکر است که یاد اوری شود تسریع در چنین اموری بسیار مهم و اساسی است . درست است که زحمات مسولین باید ارج نهاد اما اینکه چه کاری چه زمانی انجام میپذیرد هم مهم هست . در حالی گاز رسانی روستاهای بخش بزرگ اوز تازه (کلنگ زنی!!!!!) میشود که در بعضی شهرستانهای همجوار خیلی وقت هست روستاهای خیلی کوچک ان گاز رسانی شده است . اینکه ما از قافله عقب نماینیم خیلی مهم و قابل تقدیر است .تلاش ما در بدست اوردن بودجه ها به نظر خیلی کند و لاک پشت وار صورت میپذیرد . در شهری (اوز) که مردم بیشترین تلاش در شناساندن موجودیت خود دارند باید مسولینی قوی پنجه وجود داشته باشد که پروژهای اینچنینی که جزو زیر بنایی ترین پروژه هاست در اولین زمان ممکن تامین بودجه نمایند نه اینکه جزو اخرین بازمانده های اجرایی باشند . لازم است مسولین تراز اول اوز بخصوص بخشدار محترم به این امر واقف باشند که مظلومیت و صبوری مردم منطقه خونگرم اوز نباید باعث رخوت و سستی و اهمال در کارها گردد و با وجدانی بیدار تلاش کنند تا حق مردم صبور ضایع نگردد و نوشداریی بعد مرگ سهراب خورانده نشود . امید است فاصله کلنگ زنی تا گاز رسانی انقد نباشد که سگرمه های تاسف و نارضایتی بجای خطوط شادی روی صورت نازنین مردم بخش اوز بنشیند .با سپاس فراران .

  2. اوزی دوستدار مردم اوز

    آفرین درود بر شما فهیم و آگاه. مردم اوز و بخصوص اقشار تحصیلکرده لازم است در همه سایتهاو نشریات و فصای مجازی اوز اقدام به ارسال کامنت و نطر کنند تا مسولین فکر نکنند مردم اوز بی خیال و منفعل هستند و بجای سوار شدن بر موتوسیکلیت و چرخیدن در سطح شهر کمی بفکر خودشان و اینده شان و ایجاد کار و اشتعال و استعداد یابی باشند .انسانها در زمینه های محتلف توانایب های مختلف از کار فکری بدنی فیزیک مختلف دارند باید به اجرا دراورند شنیدم اوز سه دستگاه اتوبوس متعلق به اوزی ها بود و لی بعلت نداشتن مدیرین یا نبودن راننده بومی مجبور شدند با قیمت بسیار ارزان بفروشند چرا اینکار کردند جوانان برومند باید بهشی از کارهای مردم اوز را بدست بگیرند. تماما بفکر پشت میز نشینی نباشند باید کار و تلاش کرد و افرتد خیر نیز میتوانند چند دستگاه اتوبوس خریداری نمایند و رانندگان توانمند اما بی پول را بکار گمارند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد