از حافظ کل قرآن تجلیل شد

به گزارش پسین اوز، شیخ صالح انصاری مدیر مجمتع علوم دینی امام شافعی با اهدای هدایایی از صفیه امینی مادر ۶۲ ساله در بخش حفظ قرآن که اخیراً موفق به حفظ کل قرآن شده است، با حضور جمعی از حافظان قرآنی تجلیل شد.

این آئین در ۲۹ آذر ماه با حضور حافظان  کل قرآن با هدف تجلیل از تلاش این افراد به‌ منظور پیشبرد برنامه‌های قرآنی در شهر برگزار شد.

شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع دینی  اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم در آیات مختلف به حفظ، قرائت و پرداختن به آن اشاره کرده است. زیرا قرآن کریم آثار و برکات زیادی از جمله پاداش اخروی، هدایت انسان، آرامش روحی، بهترین هم‌نشینی با فرشتگان، بی نیازی، آمرزش گناهان، نجات از عذاب الهی و  شادابی دل را دارد که اینها تنها بخشی از فواید حفظ و اهمیت به قرآن است. عشق به قرآن پیر، جوان، کودک و بزرگسال نمی‌شناسد فقط کافی است برایت اثبات شود و صفیه امینی یکی از فعالترین اعضای شعبه قرآنی و از خانواده‌ای مذهبی است که با حمایت و پشتیبانی همت و تلاش خود توانست به این موفقیت دست یابد و فرزندان و نوه های وی نیز در مجتمع علوم دینی نیز مشغول به تحصیل هستند.

صفیه امینی  حافظ ۶۲ ساله کل قرآن در این مراسم نورانی گفت: از ۸ سال پیش  روخوانی و روانخوانی کلام وحی در سطح مقدماتی را زیر نظر اساتید مجرب در محل شعبه نورالهدی محمودزاده اوز  شروع کرده حفظ قرآن کریم را پس از گذراندن دوره‌های روخوانی و روانخوانی و طی ۸سال موفق به حفظ کامل قرآن کریم شده ام. وی از مسئولین شعبه نور الهدی و مربیان و همسر و فرزندان خود که در این راه او را یاری کرده اند تشکر نمود.

شعبه  نورالهدی محمودزاده اوز دارای ۲۸ عضو است وتا کنون تعدادی زیادی  در این شعبه  موفق به حفظ کل قرآن شده اند و این شعبه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۷ الی ۱۲ برای علاقمندان و بانوان بخش اوز آماده به خدمت می باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد