بررسى مشکلات بهداشتى ودرمانى روستاهاى بخش اوز

با هماهنگی به عمل آمده توسط آتش فراز بخشدار و مهندس راستگو از شورای استان و شهرستان ، جلسه شورای روستاهای بخش اوز با شبکه بهداشت و درمان لارستان برگزار شد .


در این جلسه که با حضور دکتر یگانه ، مهندس هاشمی ، مهندس امینی و دکتر نصری از شبکه بهداشت و نمایندگان مطلع شوراهای روستای بخش اوز برگزار شد مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت . و برخی از مشکلات رفع و برخی از موارد به جلسات آینده موکول گردید .
در این جلسه موارد زیر مطرح گردید :
۱.سهمیه پزشک منطقه بر اساس جمعیت .

۲. خدمات درمانی در بخش اوز

۳. خیران حوزه سلامت و توقعات در کمک به خیرین .

۴. مشکلات بهداشتی منطقه .

۵. خدمات اورژانس .

۶. بهداشت محیط .

۷. مراکز خدمات روزانه و شبانه روزی .

۸. مشکلات روستاهای بخش اوز در مراجعه به بیمارستان مرکز بخش .

لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر افراد یاد شده ، بهروز طاعتی از شورای شهرستان ، مهندس نعمت اله فیروزی ریس شورای بخش ، سید عبدالقادر هاشمی نماینده خیر از گلار ، عبدی از شهرک توحید ، سلیمانی و مهندس شاکر عبدی از فیشور ، مهندس سید حسن حسینی از قلات ، وطن خواه از کهنه حضور داشتند .


2 دیدگاه

  1. کارمند بیمارستان

    در بسیاری از بخشهای کوچک فارس مانند بیصا کامفیروز اباده طشک زرقان سر چهان بوانات و…….. شبکه بهداشت ودرمان مستقل دایر است اما در اوز با اینهمه امکانات وچمعیت با لای ۴۵ هزار نفر این اداره وجود ندارد که بسیاری از این مشکلات وکمبودها با ان مرتفع میشود باید این مطلب در جلسه مطرح شود

  2. کارمند. درمانگاه.

    از ۳۳ نفر. پزشکی که اخیرا. به. لارستان. اختصاص داده شده است. چند نفر. سهم. بخش. ۵۰. هزار نفری. اوز. شده. است ایا. رعایت. مساوات. وعدالت. شده. است دراین. جلسات علاوه بر مسولین. وخیران. باید. افراد. متخصص واز کارمندان. بیمارستان. هم. باید حضور. داشته باشند که. از کمبودها. ومسکلات. بیشتر. اطلاعات. بدهند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد