از کارمندان نمونه بخش اوز تجلیل شد

به گزارش پسین اوز، امروز در سومین روز از هفته دولت و به مناسبت روز کارمند از کارمندان نمونه ادارات و ارگان های دولتی بخش اوز تجلیل شد.

محمد حسین آتش فراز بخشدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند اظهار داشت: ارزشمندترین کارها خدمت به خلق خداست و  پیشرفت در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیازمند تلاش است.  خدمت گزاری بی منت و داشتن تقوا را از صفات یک کارمند دانست و داشتن نیروی قوی، شجاع و مسئولیت پذیر در ادارات و نهادها بزرگترین سرمایه در پیشبرد اهداف است. اساس کار کارمندان باید بر اساس کسب رضایت و خشنودی خدا باشد و رسیدن به این هدف با خشنودی ارباب رجوع میسر می گردد و امانتداری یکی از وظایف عمده کارمندان و مدیران و مسئولیت ها فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده تا با گره گشایی از کار مردم وظیفه خطیر خود را به انجام رسانیم.  در اصل همه کارمندان که در حال خدمتگزاری بوده نمونه هستند.

در این مراسم رضایی رئیس آموزش و پرورش، کراماتی شهردار، عسکری رئیس شورا، عبداله معصوم زادگان مسئول اتاق اصناف، فریبا صالحی عضو شورا، مبشری، ابراهیم احمدی مسئول پیام اوز، یعقوب فقیهی، دکتر خیرالنساء نوروزی مسئول دامپزشکی، راهپیما معاون سیاسی بخشداری، عبدالرحمن صالح، تارتاران کارمند هلال احمر ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند  مطالبی را بیان نمودند.

در پایان مراسم از کارمندان نمونه ادارات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد