ساخت ۲ خانه معلم توسط خیر نیکوکار عبدالقادر فقیهی 

محمدرضا رضایی، رئیس اداره آموزش و پرورش اوز، از ساخت دو واحد خانه معلم خیرساز در سرای فرهنگیان آموزش و پرورش در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پسین اوز، به همت شیخ عبدالقادر فقیهی خیر نیکوکار ۲ واحد خانه معلم به متراژ ۲۴۰ مترمربع با مبلغی بالغ بر۳۴۸ میلیون و هفتصد هزار تومان ساخته می شود.

رضایی افزود: هرساله بسیاری از فرهنگیان با مشکلات مسکن مواجه هستند که این یکی از عوامل مهم در کیفیت آموزشی و ارتقای سطح کیفی است و به ناچار مجبورند برای سکونت به شهرهای مجاور اقامت کنند. مدرسه بازرگانی که به خانه معلم اختصاص داده شده بود نیز در حال تخریب است که باید تخلیه شود و ما نیز در دو ماه قبل طی ملاقاتی که با شیخ عبدالقادر فقیهی داشتیم قول ساخت یک باب خانه معلم را دادند ولی با همت وی دو واحد خانه معلم توسط وی استارت خورده است و امیدواریم که بتوانیم با کمک دیگر خیرین این مشکل مسکن معلمان رفع شود.

این پروژه به صورت دو واحد ۱۲۰مترمربعی ساخته خواهد شد که فریدون نامی در مناقصه ای که برگزار گردید بعنوان پیمانکار ساخت این پروژه انتخاب شد. ناظر این پروژه  اداره نوسازی مدارس فارس است و ساسان پیرزاد به عنوان نماینده خیر ناظر ساخت این کار  از اول تا آخر پروژه به سرانجام رساند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد