اطلاعیه شماره ٢١ درباره فعالیت مشاغل

؛

به گزارش پسین اوز ، ستاد مدیریت بحران بیمارى کووید ١٩شهرستان اوز ، بیست ویکمین اطلاعیه را درباره فعالیت اصناف از صبح شنبه ٢٣ فروردین ٩٩ به شرح زیر منتشر کرد :

باسمه تعالی
سلام علیکم
با توجه به تصمیمات جدید هیات محترم دولت و ستاد ملی کرونا، فعالیت اصناف از تاریخ ۲۳ فروردین ماه به شرح ذیل اعلام می گردد:
واحدهای مجاز:
☑️واحدهایی که مایحتاج ضروری شهروندان را تامین می کنند مانند: سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، مرغ فروشی‌ها و قصابی‌ها، عطاری ها و داروخانه ها طبق روال گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باز و فعال خواهند بود.
☑️از شنبه ۲۳ فروردین واحدهای صنفی تاسیساتی، تعمیراتی، عینک سازی ها، خشکشویی ها، مراکز فروش سموم دفع آفات نباتی و تجهیزات دامپزشکی و کشاورزی با رعایت شیفت بندی که توسط اتاق اصناف اعمال و پروتکل‌های بهداشتی و اخذ گواهی آموزشی از بهداشت به شکل محدود از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر تا اطلاع ثانوی فعال خواهند شد.
☑️لیست مشاغل و زمان فعالیت رسته های با «ریسک کمتر» دیگر نیز طی هفته آینده پس از بررسی در کارگروه مشترک دانشکده علوم پزشکی و اتاق اصناف و تائید ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان به اطلاع عموم خواهد رسید.
واحدهای غیر مجاز
🚨همه مشاغل و اصناف غیر ضرور دیگر نیز بجز موارد بالا تا اطلاع ثانوی تعطیل و حق فعالیت ندارند.
قابل توجه است فعالیت اصنافی که در چهارچوب پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت شدند بصورت گام به گام از طریق اطلاعیه ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان در فضای مجازی به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.
🚨گفتنی است هرگونه فعالیت توسط واحدهای غیر ضرور خارج از این اطلاعیه و اطلاعیه های رسمی ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان توسط اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمپ و برخورد قانونی اعمال خواهد آمد.
ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد