پایان رقابت خوانندگان و نوازندگان لارستان، گراش و اوز

به گزارش پسین اوز، انجمن موسیقی لارستان یک دوره مسابقه تک نوازی و خوانندگی در فضای مجازی برای شهرستان های اوز، گراش و لارستان برپا نمود که حدود ۱۶۴ هنرمند از این سه شهرستان در آن شرکت کردند.

هیات داوران به زودی اسامی نفرات برگزیده را منتشر خواهد کرد. قبل از اعلام اسامی، هیات داوران بیانه ای منتشر کرد که به شرح زیر اعلام می شود:

با نام یکتا هنرمند هستی

با عنایت خداوند متعال و به همت مسئولان فرهنگ و هنر شهرستان لارستان بالاخص سرپرست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و معاونت محترم  فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و همچنین شورای موسیقی لارستان اولین دوره مسابقه خوانندگی و نوازندگی در فضای مجازی ویژه شهرستان لارستان،گراش و اوز با تاثیر فرهنگی و هنری خود و کشف استعدادهای جوان در این حوزه ارزشمند هنری به پایان رسید.

هیات داوران جشنواره، ضمن سپاس از همیاری مسئولان و هنرمندان شرکت کننده و همچنین دوستداران موسیقی که در برگزاری این جشنواره سعی وافری داشته اند خرسندی خود را از سطح برگزاری جشنواره اعلام و توجه بزرگواران را به نکات زیر جلب می نماید.

۱) هیات داوران هنرمندان جوان را برای تلاش بیشتر فرامی خواند.

۲) ارتباط شایسته، رقابت دوستانه و تفکر هنرمندانه جوانان با یکدیگر و استفاده از مدرسان مجرب و دلسوز و آگاه مورد توجه قرار گیرد.

۳) به منظور حفظ و گسترش موسیقی منطقه پیشنهاد می شود دبیرخانه دائمی این جشنواره موسیقی تشکیل شود تا بتوان در تمام ایام سال فعالانه برنامه ریزی مناسبی جهت شناسایی، سازمان دهی و امکان اجرای موسیقی فراهم شود.

۴)  افراد منتخب از خودستایی ها و خودبینی های ناشایست دور بوده و بدانند که راه سخت هنر را در پیش رو دارند.

۵) هیات داوران با مراعات انصاف و وجدان هنری نسبت به رتبه بندی اجراها که موارد زیر را شامل می شود اقدام کرد: آداب اجرا، تکنیک سونوریته، موزیکالیته،کوک، ریتم، تمپو، حافظه، حسن انتخاب قطعه و دینامیک.

۶) نظر به ایجاد انگیزه در هنرجویان و نوازندگان و گروه ها که یک اصل مهم برای انجمن موسیقی لارستان می باشد ، اعلام می گردد زین پس جشنواره گروه نوازی موسیقی مفصلا در همه رشته ها و رده های سنی در دیماه هر سال اجرا خواهد شد. لذا این انجمن منتظر حضور پرشور شرکت کنندگان در دیماه ۹۹ خواهد بود.

امید به اینکه در سالهای آینده هنرمندان، در هرچه بهتر برگزاری این جشنواره ها از نظر کمی و کیفی مشارکت داشته باشند. همچنین از آموزشگاه های موسیقی و مدرسینی که این جشنواره را حمایت کردند تقدیر می کنیم.

از والدین محترم نوازندگان که با حمایت های همه جانبه بستر مناسبی را جهت بالندگی این عزیزان فراهم آورده اند تشکر ویژه داریم.

هیات داوران با تشکر مجدد از همت شایسته مسئولان، نوازندگان، پیشکسوتان، هنرمندان و آحاد مردم، امیدوار است این جشنواره در سالهای آتی با کیفیت بهتر و سطوح بالاتری برگزار شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد