افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز،آیین افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اوز پنج شنبه ۲۰ شهریور ۹۹ در سالن امپراطور اوز برگزار و محمدرسول رفعتی به عنوان سرپرست معرفی شد.

در ابتدای آیین افتتاح، سید مرتضی سیف زاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس به تاسیس رسمی قانون نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: در این شهرستان امروز دری باز می شود که می توانیم همه با هم روبه روشنایی حرکت کنیم. وی در ادامه گفت: باید ساختمان های ساخته شود که از همه نظر ایمن باشد، آسایش و آرامش، صرفه اقتصادی مواردی هستند که باید رعایت شود. جامعه از ما انتظار دارد خدماتی ارائه دهیم که نظارت درستی در آن باشد. وی خواستار ضرورت ارتقاء دانش به روز مهندسان شهرستان و شرکت آنان در دوره های مختلف واحد آموزش سازمان شد. مهندس سیف زاده همچنین خواستار ارتباط و تعامل سازنده دفاتر نمایندگی سازمان در سطح استان با دستگاه های ذیربط حوزه ساخت و ساز شد، از سال آینده برنامه رتبه بندی دفاتر نمایندگی در دستور کار قرار می گیرد و اظهار امیدواری کرد دفتر اوز بتواند رتبه خوبی را کسب کند.

شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی اوز، افتتاح دفتر نظام مهندسی را به فال نیک گرفت و گفت: خوشحال هستم که یک مهندس که حافظ کل قرآن می باشد انتخاب کرده اید. در قرآن هم به بستر سازی و امین سازی اشاره شده است.

مسعود کرماتی شهردار اوز گفت: ۱۰۰ نفر از مهندسین در شهرستان اوز مشغول ساخت و ساز  هستند و امید است از این که  هستیم بهتر شود و اگر همه با هم حرکت کنیم یک الگوی خوبی خواهد بود. شهر از نظر ساختمان سازی خیلی خوب است ولی در تاسیسات کمبود داریم و بهتر است کلاس های برای استادان تاسیسات گذاشته شود چون این مسئله چندین سال است که گریبان گیر شهر است. وی از سازمان نظام مهندسی استان، فرماندار، شورا، مهندس بازرگانی، مهندس امینی و مهندس نامی که همکاری داشتند، سپاسگزاری نمود.

مهندس مهرابی معاون مدیر کل راه و شهرسازی لارستان عنوان داشت تلاش مهندسان اوز در ساخت و ساز قابل تقدیر است و به ساخت و سازهای اوز که همیشه برترین بوده است کمک خواهیم کرد. همچنین برای ساخت شهرک جدید در اوز پیگیری و همکاری های لازم را انجام خواهیم داد.  

آخرین سخنران محمدرسول رفعتی سرپرست دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان ضمن تشکر اظهار امیدواری کرد بتواند خدمات مناسبی را در جامعه مهندسین و خدمت به مردم و شهروندان ارائه دهد.

در خاتمه سرپرست دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان اوز  مهندس محمدرسول رفعتی و کارشناس شهرداری اوز معرفی شد و با حضور  اعضاء و مسئولین سازمان استان فارس و شهرستان های لار و گراش دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان اوز، ضمن بازدید این دفتر رسماً افتتاح شد. همچنین از طرف مهندس شریف بازرگانی ۲۶۰ جلد کتاب و مجله تخصصی به دفتر نظام مهندسی ساختمان اوز اهداء شد. 


3 دیدگاه

  1. خداراشکر که بالاخره دفتر نظام مهندسى التتاح شد حالا نوبت دفتر پلیس +١٠، دادگاه وثبت ااسناد است این ها کهک در اوز شروع به کار مردند نفس راحتى مى کشیم ومى دانیم که شهرستان شدیم ولهدست اندر کاران درود مى فرستیم از پسین اوز به خاطر پیگیرى هاى نظام مهندسى وپلیس +١٠ هم تشکر مى شود

  2. مثل اینکه فرماندار ومعاونش امروز حضور نداشتند ، به جاى آنان بخشدار بود که صحبتى نکرده ان شاالله خیر است

  3. در اغاز هفته قبلی اعلام شد که اداره کمیته امداد درهمین هفته جاری در شهرستان اوز تاسیس میشود اما خبری نشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد