افتتاح نمایشگاه کتاب یاران مهربان در اوز

نمایشگاه کتاب یار مهربان در ۲۶ آذرماه به همت اداره آموزش و پرورش و اداره ارشاد با حضور مسئولین و علاقمندان به کتاب در کانون فرهنگی شهید راستگو افتتاح شد.

در آئین افتتاحیه محمد شاحسنی معاون پژوهشی آموزش و پرورش اوز ضمن گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی به تاثیرات کتاب در جهان اشاره کرد و این که شهر اوز در زمینه تریج کتابخوانی نیز موفق بوده اظهار امیدواری کرد که در سال ۹۷ هم بتواند به عنوان پایتخت کتاب دست یابد.  

رضایی رئیس آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته کتاب و هفته وحدت این نمایشگاه را یار مهربان نامید و اقدامات خیرین و نیک اندیشان و توجه این عزیزان را به  آموزش و پرورش را ستود. وی گفت کتاب عزت بزرگی داد. هر چند امروزه همه در پی موبایل و اینترنت هستند ولی لذتی که در کتاب خواندن و ورق زدن آن است در اینترنت نیست. رضایی ادامه داد در این نمایشگاه حدود ۳ هزار جلد کتاب در بخش های عمومی، تاریخی، ادبیات، مذهبی، روان شناسی، آشپزی، ورزشی، رمان و… با سرمایه ۲۰۰ میلیون تومان تا ۱۵ آذر با تخفیف ۵۰ درصد ارائه داده شده است.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک هفته کتابخوانی به کتابداران و فرهنگیان گفت: در این نمایشگاه علاوه بر تخفیف ۵۰ درصد همه کتاب ها در صورتی که خریدها بالاتر از یک میلیون باشد تخفیف ویژه هم داده می شود و این نمایشگاه همزمان در روستاها  نیز برپا خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد