جلسه ،بررسی و بازدید کمیسیون عمران شورای استان فارس به همراه فرمانداران لارستان ،جهرم و زرین دشت از جاده لار جهرم بندرعباس

جلسه ،بررسی و بازدید کمیسیون عمران شورای استان فارس به همراه فرمانداران لارستان ،جهرم و زرین دشت از جاده لار جهرم بندرعباس .

جلسه کمیسیون عمران شورای استان با حضور مهندس اسماعیلی ریس کمیسیون ،مهندس راستگو و مهندس آزادی دو تن ازاعضای کمیسیون و با دعوت از مهندس حسنی فرماندار لارستان ،مهندس صحرائیان فرماندار جهرم ،مهندس خرم فرماندار زرین دشت ،مهندس طاهری معاون فرمانداری لارستان ،روسای ادارات راه و شهرسازی لار ، جهرم و جویم، ،بخشدار مرکزی جهرم ،اداره راهداری وپلیس راه جهرم،پیمانکاران قطعه ۱و۲ محور جهرم _لار و قطعه ۲ لار.جهرم با محوریت بررسی مشکلات و نارسایی های اجرایی پروژه بزرگراه شیراز _جهرم _لار_بندرعباس در کارگاه راهسازی سورمه دژ در حوزه جهرم برگزار گردید .
ابتدا مهندس اسماعیلی رییس کمیسیون عمران استان ضمن تشکر از حضور مدعوین و تلاش مجموعه عمرانی استان مشکلات محور را ارائه کردند که مهمترین آن تصادفات مکرر و وحشتناک بود سپس ضرورت اتمام پروژه را توضیح دادند .

در ادامه مهندس آزادی از کمیسیون عمران ضمن یاد آور شدن حادثه خیز بودن سه راهی دبیران و جهرم‌ لار خواستار رفع این مشکل مهم شد و پیشنهاد
ایجاد تقاطع غیر همسطح یا زیر گذر در سه راهی لار .جهرم .زرین دشت را ارائه داد .آمادگی شورای استان را برای کمک به این پروژه اعلام کرد .

مهندس راستگو گفت : هم افزایی در سطوح مختلف میتواند به توسعه منطقه کمک کند . و کمک فرمانداران در جهت توسعه منطقه و اهداف مشترک میتواند الگو باشد . و انتظار میرود این هم افزایی در نمایندگان مجلس استان نیز بیش از پیش دیده شود .
مهندس راستگو ادامه داد شورای استان میتواند با توجه به عدم داشتن محدودیت در ارتباط با مسولین مختلف ، حضور رسانه و صدا و سیما در جلسات رسمی شورا و با حساس کردن پروژه های مهم استانی در این جلسات و حضور مکرر مسولین عمرانی استانی و حتی کشوری در جلسات شورای استان کمک زیادی به پیگیری و اتمام پروژه های مهم نماید .
راستگو ادامه داد با توجه به صحبتهای دکتر رضایی ریس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مورد امیدواری در اتمام پروژه ها حتی در این شرایط خاص و در آمد ارزی کشور، میتوان به عنوان یک موقعیت و فرصت در جهت اتمام پروژه های مهم کشور استفاده کرد .
مهندس حسنی فرماندار لارستان گفت : لذت بردم از همگرایی نمایندگان شورای استان در جنوب، و ایجاد احساس و فعالیت مشترک جهت پیشرفت و توسعه بسیار مهم است و تاکید کرد علاوه بر پیگیری خود دستگاههای اجرایی، شورای استان از کانالهای خاص خود پیگیر این جاده مهم باشد. و پیشنهاد داد نامه مشترکی جهت پیگیری توسط سه فرمانداری و شورای استان فارس تهیه گردد و همچنین جلسه مشترکی با نمایندگان مجلس نیز برگزار گردد . و از مسولین هرمزگان نیز دعوت به همکاری شود .

مهندس صحرائیان : ضمن تشکر از کمیسیون عمران و ریس کمیسیون مهندس اسماعیلی در تشکیل این جلسه گفت حدود ۵۲ کیلومتر باقیمانده جاده نیز هر چه سریعتر پیگیری گردد و پیشنهاد داد جلسه مشترکی در تهران با حضور سه فرماندار منطقه نمایندگان مجلس منطقه به همراه کمیسیونهای عمران و برنامه و بودجه مجلس برگزار گردد .
مهندس خرم فرماندار زرین دشت ضمن تشکر از کمیسیون شورای استان گفت : نقش نمایندگان در اتمام این پروژه بسیار مهم است و پیشنهاد داد جلسه ای با نمایندگان استان هرمزگان برگزار گردد .
پس از صحبتهای فوق مقرر گردید، پیشنهادات ارائه شده سریعتر عملی گردد و بعد از آن روسای اداره راه منطقه، توضیحات فنی خود را ارائه دادند و در ادامه افراد حاضر در جلسه به بازدید از مسافتی طولانی از مناطق مختلف جاده پرداختند و با پیمانکاران مناطق مختلف دیدار و گفتگو کردند .
لازم به ذکر است این جلسه و بازدید دارای پوشش تلوزیونی بود .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد