اقدس لارستانی فرهنگی خوشنام درگذشت

به گزارش پسین اوز، معلم درس، عشق و نوعدوستی و محبت در ۲۶ آذر ۹۸ رخ در نقاب خاک کشید. اقدس لارستانی فرزند عبدالرسول پس از ۷۶ سال عمر و سابقه درخشان در آموزش و پرورش شهرستان اوز پس از یک بیماری ریوی در بیمارستان کوثر شیراز بدورد حیات گفت.

شادروان اقدس لارستانی سال ها آموزگار دبستان حق شناس و دبستان خوشابی شهر اوز را عهده دار و بدون تنش و حاشیه تدریس و آموزشگاه را اداره می کرد. او برای درخواست امور مالی مدرسه کمتر به اداره مراجعه و با همکاری و مشورت با اولیاء دانش آموزان و همکاران آموزشگاه، مسائل و مشکلات مدرسه را حل و فصل می نمود. این معلم و مدیر خوش نام با صفت از خودگذشتگی، جلوه ای والا از روحیه فداکاری، عشق و علاقه به دانش آموزان را به نمایش گذاشت و نشان داد که معلم در مسیر مقدس تعلیم و تربیت و بالندگی خویش می تواند مثمر ثمر باشد. شادروان اقدس لارستانی در سال ۱۳۲۲در شهر کازرون متولد و در شامگاه سه شنبه ۲۶آذر ۹۸ در شیراز بدرود حیات گفت.  

پسین اوز درگذشت این بانوی فرهنگی را صمیمانه تسلیت می گوید.


4 دیدگاه

  1. خدا رحمتش کنه

  2. ابراهیم نجم الدینی

    به روان پاک آن پیشکسوت فرهنگی که تمامی دوران خدماتش چه درتدریس وچه درمدیریت آموزشگاه دخترانه زینب حقشناس وچه درمدرسه دخترانه خشابی اوز منشاء خدمات فراموش نشدنی بوده اند.
    شایسته است بپاس آن همه خدمت بی ریا وبدون تظاهر وچشمداشتی ، حالا چه دراداره محترم آموزش وپرورش اوزوچه درج درنشریه های اوز باشد هم یادی از آن فرهنگی فقیده شده باشد وهم دلگرمی بقیه خدمتگذران غزیز وبالیاقت

  3. عرض تسلیت ، انسان شریف وخدمتگذاری در‌عرصه‌فرهنگ‌بود،یادش‌گرامیباد

  4. یادش. گرامی. معلمی. ارام. متین. وبدور. از هیاهو تنها. خدمتگذاربود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد