امسال اوز میزبان مسابقات قرآن دانش آموزی

به گزارش پسین اوز، روز دوشنبه در ۱۹ اسفند ماه سال جاری شهرستان اوز میزبان رقابت های قرآنی ۵ شهرستان و منطقه جنوب استان فارس است.

محمدرضا رضائی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اوز در اولین جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات در فرمانداری گفت: مرحله مقدماتی مسابقات در ۱۴ نقطه استان فارس برگزار می شود که امسال شهرستان اوز میزبان دانش آموزان شهرستان های لارستان، گراش، خنج و منطقه بیرم لارستان است و ۶۵۰ دانش آموز در این رقابت ها شرکت می کنند.

رضائی افزود: مسابقات در رشته های قرائت، مفاهیم، حفظ، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و اذان است، که سعی خواهیم کرد با همکاری امام جمعه محترم، روحانیون، خیرین و مردم و بویژه فرماندار این مسابقات درخور و شان شهرستان اوز به خوبی برگزار شود.

حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه نیز ضمن استقبال از این برنامه معنوی گفت: من به فرماندار و رئیس آموزش و پرورش و سایر عزیزان که در راه ترویج و فرهنگ قرآنی گام برمی دارند خدا قوت می گویم و هر نوع همکاری لازم باشد در خدمت شما هستم و امیدوارم مسابقات قرآنی امسال چهره روحانی و مومن و نیکوکاری شهرستان اوز را تداعی کند.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز، قول می دهم که در راه حفظ و اعتلای قرآن و فرهنگ قرآنی در شهرستان از هیچ کوششی فروگذاری نکنم. فرماندار قرآن را راهگشای زندگی دانست. وی از دستگاه های اجرائی درخواست کرد در این زمینه مشارکت حداکثری داشته باشند.

فخری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحیدر هاشمی نماینده انجمن خیریه نیز در این نشست قول هر نوع همکاری را دادند. احمد خضری مدیرمسئول پسین اوز نیز ظرفیت شهرستان را برشمرد و از مسئولان درخواست مشارکت همگانی از صاحبنطران و خیرین بخش های مرکزی و بیدشهر شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد