اهدای بسته حمایتی لوازم التحریر به خانواده زندانیان

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی اداره زندان شهرستان اوز از سوی حاج محمد زارعی رئیس مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امام(ره) یکصد بسته حمایتی شامل نوشت افزار به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان جمعا به ارزش ۱۵ میلیون تومان بین خانواده های نیازمند زندانیان اوز توزیع شد.

در نشستی که بین مسئولان زندان و رئیس مرکز نیکوکاری زارعی در روز یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در دفتر زندان صورت گرفت، حاج محمد زارعی قول مساعد داد که در تهیه نیازهای ضروری زندان اقدام و همکاری بیشتری با این اداره داشته باشد. در این نشست مدیر داخلی زندان اظهار داشت: در حال حاضر این زندان با توجه به آغاز موج ششم کرونا نیازمند ماسک است. نواب یوسفی با اشاره به این که به زندانیان دو دوره واکسن کرونا تزریق شده است، اظهار داشت: برای رعایت پروتکل بهداشتی احتیاج به ماسک و مواد شوینده بهداشتی می باشد.

وی از بازگشت مجدد زندانیان به ندامتگاه خبر داد و گفت: امید است که با فرهنگ سازی در جامعه این معضل برطرف شود. یوسفی امکانات رفاهی ندامتگاه را بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت: در سال ۱۳۹۹ زندان اوز مقام اول کشوری را از آن خود کرده است. مسئول اشتغال و حرفه آموزی زندان شهرستان اوز نیز ضمن تشکر از اقدامات خیرخواهانه محمد زارعی گفت: سعی شده است برای زندانیان ایجاد اشتغال گردد. هومان مومن زاده افزود: تمهیدات لازم برای بوجود آمدن انواع شغل در زندان به عمل آمده است.


2 دیدگاه

  1. لطفا اطلاع رسانی کنید که زندان لارستان است ویازندان شهرستان اوز. است ضمن اینکه این زندان در حوزه جغرافیایی اوز می باشد

  2. حکایت نام. زندان. درمنطقه

    بالاخره مردم نفهمیدن که این زندان اوز ویا زندان لارستان. نامیده میشود. بیشتر کمکهای انسانها دوستانه در زندان از طرف شهرستان اوز صورت میگیرد. اما نام آنرا رالارستان گذاشته اند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد