افتتاح دومین خانه هلال در بخش بیدشهر شهرستان اوز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اوز از افتتاح خانه هلال بیدشهر خبر داد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از رابط خبری داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس، حمید رضا رشیدی رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان اوز گفت : جمعیت هلال احمر با هدف افزایش تاب آوری جامعه محلی و آسیب پذیر در حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی ، امداد رسانی به موقع و بهینه به آسیب دیدگان ، خانه های هلال در مناطق روستایی زیر نظر هلال احمر راه اندازی میشود. به همین منظور دومین خانه هلال در بخش بیدشهر از شهرستان اوز در روستای بیدشهر با حضور مسئولین و معتمدین محلی افتتاح و راه اندازی شد.

رشیدی با بیان اینکه خانه هلال یک مرکز داوطلب محور بوده و زیر نظر جمعیت هلال احمر فعالیت می کند از معتمدین ، خیرین و داوطلبین خواست که حمایت خود را از خانه هلال و جمعیت هلال احمر دریغ نکرده و همواره پشتیبان این جمعیت در فعالیت های امدادی و عام المنفعه باشند.
در این مراسم صفدر منشی بخشدار بیدشهر ضمن قدردانی از مردم ، شورا و دهیار روستای بیدشهر بیان داشتند: مردم میتوانند با عضویت در خانه هلال به فعالیت های امدادی ، عام المنفعه و بشردوستانه پرداخته و با فراگیری آموزش های امدادی لازم در مواقع ضروری خدمات مورد نیاز را به نیازمندان ارائه کنند. و حمایت مادی و معنوی خود را از خانه هلال در راستای خدمت به مردم دریغ نکنند.

در پایان با اهداء حکم سمیه عابد به عنوان رئیس خانه هلال بیدشهر از حضور و حمایت مسئولین و معتمدین شرکت کننده در مراسم قدردانی شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد