اوز و ایران در سال ۹۸ (قسمت پایانی)

۷ آذر ۱۳۹۸ علی اصغر علی پور به عنوان اولین سرپرست فرمانداری شهرستان اوز با حضور عبدالله رفیعی پور مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری معرفی شد.۱۳ دی آمریکای جنایتکار سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساند و کشور را در هاله‌ای از ابهام فرو برد.۱۷ دی مجلس شورای اسلامی ارتش آمریکا را تروریست اعلام کرد. ۱۸ دی موشک های ایران پایگاه عین الاسد آمریکا را در خاک عراق هدف قرار داد.۱۸دی پرواز ۷۵۲ هواپیمای اوکراین ساقط و ۱۷۶ نفر شهید شدند. این اتفاق برای ایران بسیار مهم بود و بار دیگر کشور ایران را در صدر اخبار جهان قرارداد. ۳۰ بهمن بیماری ناشناخته کووید ۱۹ معروف به کرونا ویروس در ایران جدی شد. چون دو نفر در قم که به این بیماری مبتلا شده بودند فوت شدند.اسفند، ماه انتخابات بود. دوم اسفند ۹۸ انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری در کشور و از جمله در شهرستان اوز برگزار شد. برای دومین بار یک نفر از اهالی گراش (مهندس حسین حسین زاده) به عنوان نماینده لارستان ،خنج و گراش و اوز با کسب ۲۸هزار و ۳۹۹ رای وارد مجلس شورای اسلامی شد.

علاءالدین بروجردی با ۲۲هزار و ۲۱۲ و جمشید جعفرپور با ۲۰هزار و ۲۳۸رای از رفتن به مجلس باز ماندند. این در حالی بود که این نتیجه همه را متعجب کرده بود به خصوص اینکه انتظار می‌رفت جعفرپور در شهرستان اوز رای کمی داشته باشد. اما دو دسته وی را حمایت کردند دسته اول برای ما عادی بود ولی دسته دیگر هنوز ما را در هاله ای از تعجب فرو برده است. بهرحال انتخابات  که به اتمام رسید مسئله بیماری کووید ۱۹ در ایران بسیار جدی شد.به طوری که منجر به قرنطینه و تعطیلی شهر و حتی دفتر ما در اسفند ماه شد. به امید این که سال ۹۹ شاهد  اول سلامتی بعد موفقیت مردم ایران و شهرستان اوز باشیم.


1 دیدگاه

  1. اوزی دلسوز

    اوز شهرستان شد وحدود ۹ ماه هم گذشت اما هنوز هم اداراتی مانند دادگاه ثبت اسناد کمیته امداد دفتر پلیس در شهرستان اوز تاسیس نشده در حالیکه این ادارات سالهاست که در بخشهای مجاور ما مثل جویم بیرم اشکنان بنارویه دایر وبه مردم انجا خدمت رسانی میکنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد