اولویت های ده گانه مطالبات شهرستان اوز در سال ۱۴۰۱

مهم ترین اولویت های مطالبات مردم شهرستان اوز در سال ۱۴۰۱ را در ۱۰ مورد می توان خلاصه کرد که مردم از فرماندار و اعضای شوراهای شهر و شهرستان و نماینده مردم در مجلس انتظار دارند برای آنها برنامه ریزی شود.

به گزارش پسین اوز، در پی پژوهش های انجام شده از فرماندار به اتفاق فعالان اجتماعی، سایر مسئولان و اعضای شوراهای شهر و شهرستان می طلبد که ضمن تعیین اولویت های مهم شهرستان از نماینده مجلس درخواست همکاری و همراهی برای انجام این مطالبات در سال ۱۴۰۱خورشیدی داشته باشند.

مطالبات مردم

۱-ایجاد بخشداری در دهستان فیشور.

 ۲-ایجاد شهرداری در روستای بیدشهر

 ۳-تلاش در تکمیل جاده های موجود شهرستان به شرح زیر:

الف- جاده اوز- شرفویه(مربط)

 ب- گردنه اوز و تکمیل و تعریض جاده اوز- بختیارویه

 ج-دوبانده شدن جاده اوز- خنج

 د- به طور موقت دوبانده شدن جاده اوز- پرگانیه در این مسیر در مناطق چدرو، برزگو، دشته و غیره مردم دارای باغ شهری هستند و تردد زیادی در این مسیر صورت می پذیرد. از طرفی در حال حاضر از این مسیر لار- گراش- اوز- ارد- فدغ- بیرم- لامرد- خنج نیز در حال تردد هستند؛ و مسیر پرترافیکی است که تاکنون متاسفانه شاهد تصادفات منجربه مرگ بوده ایم. لذا می طلبد که این مسیر حتما دوبانده شود.

۴-تلاش و پیگیری برای استقرار ادارات باقی مانده بویژه اداره ثبت اسناد و املاک و انتزاع امور ثبتی بخش بیدشهر از شهرستان جویم.

۵-استقرار دفتر پلیس ۱۰+

۶-پیگیری ایجاد نشست با اهالی بخش های مرکزی و بیدشهر به منظور ایجاد وحدت و همدلی و تفاهم.

۷-تلاش و پیگیری در جهت اخذ چارت سازمانی ادارات فاقد تشکیلات اداری.

۸-تلاش در اخذ دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان.

۹-بررسی دقیق عملکرد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان درباره حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز و شفاف سازی موارد و اعلام عمومی.

۱۰-هماهنگی با نماینده مجلس برای اعلام مطالبات و درخواست پیگیری آنها با تشکیل جلسه در فرمانداری بویژه درخواست برای حضور چند تن از وزراء بویژه وزیر بهداشت و درمان در شهرستان.


8 دیدگاه

  1. خدمت فرماندار محترم

    موارد دهگانه بالا مهمترین اولویت ها شهرستان اوز میباشدچنانچه با دقت وپیگیری وجدیت این موارد دنبال شود قطعا انجام شدنی است از فرماندار محترم استدعا میشود که با ارتباط بیشتر با نماینده مجلس وپیگیری در مرکز استان و تهران در عملیاتی کردن مطالبات مردم گامی بزرگ در توسعه شهرستان صورت دهند

  2. کارمند بومی اوز

    اگر این درخواست ها فراموش نشود بسیار عالی است به شرط اینکه مسولین آنرا دنبال کنند. و رسانه ها آنرا پیگیری وگوشزد نمایند ودر آخر سال این مطالبات مردم را بررسی و ارزیابی نمایند تا کارنامه مسولین ودست اندرکاران مشخص شود

  3. اولویت شهراوز جاده مربط نیست شما اگر اوز دوستش دارید لطفا جاده مربط به اولویتهای شهر اوز نچسبانید اولویت اوز درمان ومسکن اداره ثبت وپلیس +۱۰ وازدواج جوانان وکسب کار است

  4. این مطالبات را به فرماندار وشورا بدهید واین مطلب را در همه گروها منتشر کنید تا همه بدونن

  5. پیشنهاد یک اوزی

    این موارد را در یک تابلو بزرگ در نزدیکی فرمانداری. وشورای شهر بزنید که مسولین آنرا روزانه به بینند وعمل کنند

  6. عالیه این مطالبات جامع ودقیق است لطفا پیگیر باشید

  7. مسعود محبی اوزی

    از جناب استاد احمد خضری تشکر میکنم که توجه ظریفانه داشته به فیشور و بیدشهر از شهرستان زیبای اوز ! ان شاء الله که مردم این دو منطقه هم به خواسته های برحقشان برسند. جاده مربط نیز از مهمترین نیازهای اوز هست که باید بهش توجه بیشتری بشه. سرافراز باشید…

  8. فرماندار محترم واعضای شوراهای شهر وشهرستان ، لطفا به این اولویت ها توجه جدی کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد