اولین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان هرمزگان یادواره شادروانان برادران هاشم پوربرگزار شد

اولین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان هرمزگان یادواره شادروانان عبدالله، منصور و نادر هاشم پور برگزار شد

شش تیم امید اوزی ها، خلیج فارس بندرعباس، توزیع برق بندرعباس، شهوار میناب، کشاورز میناب و همای میناب اولین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان بندرعباس تحت عنوان جام شادروانان عبدالله، منصور و نادرهاشم پور را برگزار نمودند.

تیم های شرکت کننده در این مسابقات در ورزشگاه تختی بندرعباس بصورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم فوتبال پیشکسوتان خلیج فارس بندرعباس توانست در این دوره از بازیها  به مقام قهرمانی دست یابد و تیم امید اوزی های بندرعباس نائب قهرمان شدو مقام سوم به تیم فوتبال پیشکسوتان توزیع برق بندرعباس رسید.

در مراسم پایانی این مسابقات تیم های برتر اول تا سوم علاوه بر دریافت جام، جوایزنقدی نیز دریافت نمودند.

در این مسابقات حسن محمودی از تیم کشاورز میناب آقای گل مسابقات شناخته شد و جام اخلاق بازیها به تیم همای میناب رسید همچنین به ۲۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال بندرعباس به رسم یادبود لوح تقدیر و سپاس اهدا گردید.

از این مسابقات علاوه بر حضورتماشاگران علاقمند بانوان اوزی در کنار خانواده های خود نیز دیدن نمودندکه در نوع خود کم نظیر و مورد تحسین و تشویق مسئولین هیات فوتبال استان قرارگرفتند.

گفتنی است صالح هاشم پور مدیر و بازیکن سالهای نه چندان دور تیم فوتبال امید اوزی ها و احمد عزیزی از علاقمندان به ورزش از حمایت کنندگان مالی این مسابقات بودند.

خبر تکمیلی این مسابقات را در نشریه پسین دی ماه اوز دنبال کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد