اولین مسئول نمایندگی مستقل ورزش و جوانان

به گزارش پسین اوز، اولین مسئول نمایندگی مستقل ورزش و جوانان شهرستان اوز طی آیین خاصی معرفی و از خدمات مسئول ورزش و جوانان سابق قدردانی شد.

صبح روز سه شنبه سوم دی ماه ۹۸ با حضور فرماندار و روسای هیات های ورزشی شهرستان، رئیس توسعه و منابع انسانی (امور اداری) اداره کل ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و اصحاب رسانه شهرستان اوز آیین تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید ورزش و جوانان شهرستان اوز در تالار فرمانداری برگزار شد.

در این آیین فرماندار شهرستان اوز گفت: متاسفانه تاکنون ورزش و جوانان بخش اوز حتی نمایندگی هم نبوده و سید یوسف حسینی حتی ابلاغی هم نداشته است، که با پیگیری های زیاد توانستیم در حال حاضر نمایندگی مستقل ورزش و جوانان را در شهرستان زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان فارس مجوز دار کرده و ابلاغ و حکم رسمی یک نفر را به عنوان مسئول نمایندگی اخذ و در صدد ارتقاء نمایندگی به اداره نیز هستیم. چون شهرستان های بالای ۳۰ هزار نفر شامل اداره می شوند. علی اصغر علی پور از زحمات چندین ساله بدون چشمداشت مادی سید یوسف حسینی قدردانی کرد.

رئیس امور اداری و توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس، ابتدا ارتقاء به حق بخش اوز و انتصاب فرماندار را تبریک گفت و اظهار داشت: شهرستان اوز پنجمین شهرستان جدید است که آیین معارفه داشته ایم. اما در این شهرستان تودیع و معارفه است که در جای خود تامل برانگیز و نشان از فعالیت ورزشی در این شهرستان بوده است. اوز جایگاه ویژه ای در ورزش دارد و از سید یوسف حسینی که حدود ۹ سال زحمت ورزش این شهرستان را به عهده داشته است تشکر می شود. عملکرد ایشان در ورزش منطقه بدون دریافت ماموریت، اضافه کاری، پاداش و غیره همه را متعجب نمود و تودیع ایشان فقط به خاطر بازنشسته شدن وی است. چون انتصاب و حضور بازنشستگان ممنوع است.

ایوب حسنی افزود: طبق مقررات شهرستان هایی که کمتر از ۳۰ هزار نفر جمعیت دارند در آنجا نمایندگی تاسیس می شود و مکانی که افزون بر این تعداد باشد شامل اداره می گردد که سازمان امور اداری و استخدامی کشور باید تشکیلات سازمان را تعریف کنند. در سال ۱۳۹۹ ان شاء اله که ۲ نفر نیزوی قدیمی را به کار گرفته و بقیه طبق تشکیلات از طریق آزمون استخدامی به کار گرفته می شوند. این شهرستان دارای اعتبارات مستقل خواهد شد. ولی تجهیزات حداقل اداری به زودی حمل می شود و خودرو نیز در سال جدید اختصاص می یابد.

مسئول سابق ورزش و جوانان اوز، ابتدا از حسنی، کوکبی و طیبی در اداره کل فارس و اداره ورزش لارستان سپاسگزاری کرد و گفت: از بهمن ۸۹ بدون هیچ گونه حکم و ابلاغی مسئولیت ورزش و جوانان اوز را به عهده گرفته که امیدوارم کارهایم موجب مرضی خداوند باشد. سیدیوسف حسینی افزود: از حمایت و پشتیبانی مردم ورزش دوست، هیات های ورزشی و مسئولان برخوردار بوده ام و نیکوکارانی چون محمدرفیع نامی، منصور فقیهی نژاد، عبدالقادر فقیهی، حسام الدین حسان و  زمین پیما مرا پیوسته حمایت کرده اند که از آنان تشکر می شود.

حسینی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۴ هیات ورزشی فعال داریم که ۲۰ هیات مربوط به ورزش بانوان است. وی همچنین گزارشی از فعالیت های عمرانی در روستاها و بخش های مرکزی و بیدشهر نیز ارائه و خواستار استخدام همکاران زحمتکش کمالی، فقیهی پور و بیگدلی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز ضمن تبریک ارتقاء و انتصاب فرماندار از حضار در جلسه خداحافظی کرد و گفت: فعالیت ورزشی اوز در موفقیت ورزش لارستان بسیار چشمگیر بود. محمد حسن طیبی در پایان از سید یوسف حسینی نیز قدردانی و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت نمود.

رئیس شورای شهر اوز نیز ضمن برشمردن محاسن سیدیوسف حسینی از مسئولان تقاضا کرد با استخدام نیروی فعلی به نام های کمالی، فقیهی پور، بیگدلی و محبی موافقت کنند. وی از رئیس جدید ورزش نیز تقاضا کرد که با حضور دائمی در شهر باعث ترقی ورزش گردد که فرماندار نیز به این موضوع تاکید نمود.

در پایان تقدیرنامه سیدیوسف حسینی قرائت و محمدرفیع نامی نماینده نیکوکاران ورزش دوست اوزی ساکن دبی به پاس خدمات سیدیوسف حسینی یکدستگاه خودرو پراید مدل ۹۸ به وی اهدا کرد. انجمن نواندیشان، شورای اسلامی شهر اوز و نمایندگی سایپا نیز هدایائی به حسینی اهدا کردند. حکم انتصاب صابر احتشامی به عنوان مسئول نمایندگی مستقل ورزش و جوانان شهر اوز نیز قرائت شد.

گفتنی است که صابر احتشامی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت ورزش اهل شهر لار، مجرد و متولد ۱۳۶۷ است که قبلا در سمت معاون اداره ورزش و جوانان مشغول به خدمات بوده است. وی طی سخنانی کوتاه گفت: از امروز من اهل اوز هستم و قول می دهم ورزش اوز را به جایگاه اصلی و در خور اوز برسانم.  

پسین اوز: انتصاب صابر احتشامی را تبریک و برایش آرزوی موفقیت دارد و از زحمات سیدیوسف حسینی مسئول سابق نیز قدردانی می کند.


4 دیدگاه

  1. دانشجوی. رشته. ورزش

    اوز با داشتن این. همه. امکانلات ورزشی. استادیوم ها. وسالن های. ورزشی و……. که. توسط. خیران. عزیز. ایجاد. شده. است. از. بسیاری. از شهرستانهای فعلی. فارس امکانات ورزشی. بیشتری. دغرد. که. انتظار. میرود. هر چه. زودتر. اداراه. ان. مستقل. وکامل. شود

  2. شهرستان اوز و نمایندگی ورزش

    نمایندگی ادارات معمولا در مرکز بخشها تاسیس میشود اوز با این امکانات ورزشی قطعا باید دارای بودجه کافی واداره مستقل باشد امیدواریم که هر چه زودتر اداره ورزش وجوانان مستقل در شهرستان داشته باشیم همانند گراش وخنج

  3. دلسوز. ورزش. شهرستان

    در شهرستان. هم طراز. اوز. در استان. فارس. ادارات. ورزش. وجوانان. انها. کامل. ومستقل. است. چرا. در اوز. بازهم. نمایندگی میدهند. الان. در شهرستانهایی که جمعیت. انها درحد. ویا کمتر از ۳۰. هزار نفر است مانند. پاسارگاد. سروستان. بوانات. و…… ادارات کامل. ورزش. وجوانان. مستقر است.

  4. سعید کامفیروز

    سید یوسف حسینی اسطوره تکرار نشدنی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد