اولین نشست مجمع سلامت لارستان

به گزارش پسین اوز، اولین نشست مجمع سلامت لارستان با محورهای سه گانه در تالار اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان در این نشست که گروهی از مسئولان، علاقمندان، خیرین و معتمدان حضور داشتند. بر پایه: ۱-نهادینه سازی سلامت با مشارکت؛ مسئولیت پذیری و پاسخگویی ۲-اجتماعی شدن سلامت ۳-همکاری بین بخشی برای ارتقاء شاخص هایی مانند امنیت غذایی، فعالیت بدنی و کاهش حوادث برگزار شد.

فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در حوزه سلامت گفت: ساماندهی و پلاک گذاری زیر ساخت های مراکز درمانی و تامین اماکن و تجهیزاتی که توسط خیرین احداث شده است باید ساماندهی شود. جلیل حسنی افزود: بناهای ساخته شده توسط خیرین باید شناسنامه دار شوند. دکتر حمید اخوان مدیرپژوهشی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد حسین کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی، منصور محتاجی نماینده امام جمعه و رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان و دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیز در مورد خیرین سلامت، اقدامات دانشکده علوم پزشکی به ایراد سخن پرداختند و در پایان نیز بیانیه اولین نشست مجمع سلامت لارستان قرائت و به تصویب رسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد