بازدید فرماندار ویژه لارستان از ورزشگاه در حال احداث روستای فیشور

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از ورزشگاه در حال احداث روستای فیشور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، از ورزشگاه در حال احداث روستای فیشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان چگونگی و روند ساخت ان قرار گرفت.

به گفته مهندس تاج الدین محمدی پیمانکار این طرح، این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت ۱۶ هکتاردر حال ساخت است.

وی ادامه داد: زمین چمن این ورزشگاه تا الان بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد و تاکنون برای آن ۹ میلیارد ریال توسط خیرین محلی فیشور هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برج های روشنایی این ورزشگاه نیز به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری و به زودی نصب خواهد شد.

محمدی تاکید کرد: در فازهای بعدی این ورزشگاه نیز سالن ورزشی، فیزیوتراپی، مسجد، سکو و رختکن، سرویس بهداشتی و غیره ساخته می شود.

وی اضافه کرد: برای اتمام کامل این مجموعه عظیم ورزشی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

حسنی فرماندار ویژه لارستان در حاشیه بازدید از این ورزشگاه در حال احداث فیشور از تمامی خیرین این مجموعه ورزشی تشکر و قدردانی کرد.


3 دیدگاه

  1. با آرزوی موفقیت برای خیرین فیشور و اجرای سریعتر ساخت استادیوم مورد اشاره که نشانه توجه زیادخیرین دلسوز نسبت به جوانان شهرشان می باشد پیشنهاد میشود با توجه به ساخت تاسیسات ورزشی بزرگ در شهرهای لار گراش و اوز و درادامه در فیشور، منطقه لارستان که وسعتش از کشور قطر هم بیشتر میباشد برای برگزاری جام جهانی بعد از قطر یاکشور بعدی کاندید نماید . چه اشکالی دارد آرزو بر جوانان عیب نیست بلاخره توانائی آن در منطقه لارستان وجود دارد اگر در سایر زمینه ها عقب نگه داشته شده ایم اما خیرین منطقه توانسته اند بخشی از عقب افتادگی را در زمینه ورزشی جبران نمایند و از ورزشکاران هم تقاضا میشود بجای روی آوردن به ورزشهائی مانند مچ اندازی و پاور لیفتینگ و کیوکوشین و سایر ورزشهائ که جامعه با آن اشنا نیست بسمت ورزشهای مرسوم و همگانی و معروف بروند

  2. به نظرم اول باید تاسیسات ساختمانی و زیر بنائی بسازند بعدا اقدام به ساحت زمین چمن کنند

  3. زنده باد حامی معنوی ساخت ورزشگاه ملاعبدالعزیز حقیقت و فاطمه گل حقیقت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد