اولین نشست هیات فوتبال جدید اوز برگزار شد

مهرداد پیشداد مسئول جدید هیات فوتبال بخش اوز با دعوت از مسئولین تیم های بخش اوز و تنی چند از معتمدین و صاحب نظران رشته ورزشی فوتبال اولین نشست ورزشی هیات فوتبال جدید اوز را برگزار نمود.
دراین جلسه که سید یوسف حسینی مسئول اداره ورزش و جوانان اوز نیز حضور داشت وی ابتدا ورزش فوتبال را ورزشی بزرگ و فراگیر در همه جوامع دانست و گفت: این ورزش امروزه توانسته است حتی در روابط اجتماعی مردم و بعضاً ملت ها تاثیرگذار باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان در ادمه خواستار همکاری و مساعدت بیشتر خیرین و نیکوکاران منطقه با ورزش و رشته فوتبال شد. وی در پایان ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی و توجه به موارد زیربنای فوتبال در اوز شاهد رشد و توسعه این ورزش در منطقه باشیم.

فوتبال
سپس مهرداد پیشداد مسئول هیات فوتبال اوز ضمن تشکر از حضور مدعوین خواستار همکاری بزرگان و صاحب نظران شهر برای کمک به رشد و پیشرفت فوتبال در منطقه شد و گفت: پس از معرفی اعضای جدید هیات فوتبال و تدوین برنامه های خود با تاکید بر امر آموزش در صدد تشکیل هیات امناء منسجم و قوی هیات فوتبال بخش اوز خواهم بود که امیدواریم خیرین ، ورزش دوستان و پیشکسوتان هیات فوتبال اوز را در این راه یاری و مساعدت نمایند. در این نشست ورزشی اعضای حاضر هر گونه همکاری خود را با هیات فوتبال اعلام نمودند.
شایان ذکر است در این جلسه محمدصدیق پیرزاد، عبدالعزیز خضری، ابراهیم احمدی، عارف حاجی پور (فوتبال کهنه)، سعید پرمون (مسئول هیات دوچرخه سواری)، بهرامی (فوتبال قلات)، علی روستا و عبدالعزیز نجم دینی (مسئول امور مالی هیات)، مجید کریم پور (تیم فوتبال شاهین اوز)، عبداله شریف نژاد (تیم فوتبال شاهین اوز)، یوسفی (تیم فوتبال فیشور)، غلامعلی پاسلار، اسداله نیامبارک (تیم فوتبال اوز جوان)، بهادر بخشی زاده ( داور ملی کشور)، محمد طیب منظریان (تیم فوتبال شاهین اوز) حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد