بازدید از خیریه عبدالقادر فقیهی در ساخت اداره فرهنگ و ارشاد

ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز که با همت عبدالقادر فقیهی ساخته می شود مورد بازدید فرماندار، کارشناس مسئول سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و رئیس دادگستری اوز قرار گرفت.

به گزارش پسین اوز، فرماندار به اتفاق کارشناس مسئول سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و رئیس دادگستری از ساختمان اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز که به همت عبدالقادر فقیهی ساخته می شود بازدید کردند.

این ساختمان در سه قسمت: ۱-اداری ۲-آموزشی ۳-تالار اجتماعات در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴ متر مربع ساخته می شود.

ساسان پیرازد نماینده عبدالقادر فقیهی و دبیر انجمن نواندیشان در این مورد گفت: این ساختمان به همت عبدالقادر فقیهی نیکوکار عرصه ادب و فرهنگ با هزینه ای افزون بر یک میلیارد تومان ساخته می شود. وی افزود ۲ هزار و ۴ متر مربع زمین مربوط نیز از طریق اداره راه و شهرسازی و با هزینه انجمن نواندیشان خریداری شده است.

محمد محمدی فرماندار و سیروس کشکولی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حسین روانشاد رئیس دادگستری از ساختمان بازدید و در هر مورد توسط محسن مهرآوران، جعفر راستگو و فروغ هاشمی رئیس اداره و فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحات لازم به استحضار بازدید کنندگان رسید.

عبدالقادر فقیهی علاوه بر تعهد بر ساخت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همت خویش تاکنون بانی ساخت دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی است و ۴ واحد آپارتمان برای ادارات مختلف، ۴ واحد خانه سازمانی برای آموزش و پرورش، خدمات فرهنگی مختلف از جمله نشر و ترویج کتاب و کتابخوانی و برنامه های فرهنگی در مدارس و رسانه ها بوده است.

گفتنی است که ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز در بلوار امیراد، جنب ساختمان تجاری، مسکونی و تفریحی سیتی سنتر در کوی مسکن مهر بعثت ساخته می شود.


3 دیدگاه

  1. خدا قوت آقای عبدالقادر امید است سریعتر ساختمان به پایان برسد

  2. همشهری از بندرعباس

    قرار بوده دولت هم در ساخت این اداره مشارکت داشته باشد نکنه این هم مثل مخزن آب دولتی شده است

  3. گلایه یک همشهری

    هرچه امکانات وپروژه بوده مربوط به همت خیران بزرگوار است سالهاست که پروژه ای دولتی در اوز انجام نشده است ما هرچه داریم از همت این عزیزان است حتی مجوز یک دفتر پلیس ۱۰+ هم در اوز تا کنون گرفته نشده است. خدا به همه عدل و انصاف بدهد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد