سخنی با مدیر دفتر نماینده در شهرستان

*احمد خضری: پس از انتصاب ابراهیم احمدی همکار مطبوعاتی و فعال اجتماعی به عنوان مدیر دفتر نماینده شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی این حالت در مردم بوجود آمد که می توانند حضور نماینده را در شهرستان احساس کنند و مشکلات خویش را مطرح سازند.

مسلما دفتر می تواند تقاضاها و مطالبات مردم را بطور مستقیم به ادارات و ارگان های ذیربط منعکس و ارجاع کند. اما به نظر می رسد ممکن است ضمانت اجرایی برای اجابت در این جریان وجود نداشته باشد. به هرحال از آنجایی که مدیر دفتر نماینده در اوز سال ها همکار مطبوعاتی و در بعضی از مسائل اجتماعی نیز همراه بوده است و شناخت کافی و وافی از اصحاب رسانه و مدیران مسئول ادارات شهرستان دارند پیشنهاد می شود. موارد زیر را در مشورت با نماینده تاکید مطالبه نماید: و به عنوان رئیس خانه مطبوعات که خود ایشان نیز عضوی فعال از آن خانه هستند در هر موضوعی حاضر به همکاری و مساعدت می باشیم.

۱-حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اخذ امتیازات ویژه برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسانه های اوز ضروری است.

۲-به نظر می رسد که می باید حضور نماینده در مرکز شهرستان بیش از گذشته باشد و حداقل هر دو ماه یک بار وی در بین عموم ظاهر و مردم بتوانند با وی ملاقات کنند.

۳-مطالبات مردم درباره تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک و دفتر خدماتی پلیس ۱۰+ اظهرمن الشمس است و لازم است پیگیری جدی در این مورد بعمل آید.

۴-اخذ و نصب دستگاه «سی تی اسکن» در بیمارستان امیدوار و افزایش توانمندی این بیمارستان در امکانات، نیروها و پزشکان متخصص لازم و ضروری است.

۵-موضوع آب و برنامه ریزی در مورد جلوگیری از قطع آب از دیگر مطالبات است.

۶-فقر راه در این شهرستان مشهود است. الف- دو بانده شدن محور اوز- خنج. ب-دوبانده شدن گردنه صحرا. ج-توجه به اتمام محور اوز- شرفویه(مربط). د-تعویض و ترمیم محور اوز- هیرم از مطالبات زیرساختی است.

۷-محلات بزرگ: کنار سبز، شهرک فردوس و برداسپی فاقد تلفن ثابت هستند. برای این مناطق لازم است برنامه ریزی شود.

۸-تاسیس ادارات باقی مانده: سازمان آب، انتقال خون و غیره و ارتقاء ورزش و جوانان، پست، مخابرات و…و اخذ تشکیلات سازمانی بعضی از ادارات لازم و ضروری است.

۹-توجه به شهرک صنعتی و تسهیل سازی در مجوز ایجاد و تاسیس کارگاه های تولیدی و بسترسازی برای ایجاد فضای تجاری و برنامه ریزی برای ساخت مسکن از دیگر درخواست های مردم است.

۱۰-شما شناخت کافی از توانمندی های بعضی از افراد و همکاران در موضوع تقسیمات کشوری دارید. لازم است با کمک نماینده تسریع در تاسیس شهرداری بیدشهر و بخشداری فیشور مورد توجه جدی قرار گیرد.

نگارنده برای مسئولان جدید مطالبات ۱۰ گانه و اساسی مردم اوز را مطرح می سازد تا این مطالبات پیوسته مدنظر مسئولان می باشد. برای مدیر دفتر نماینده آرزوی موفقیت داریم.

*مدیر خانه مطبوعات و رسانه شهرستان اوز


7 دیدگاه

  1. جناب حاج احمد آقا احسنت که شما به هر مقام ومنصبی اهمیت می دهید واین نشانه خضوع وفروتنی شماست وگرنه کی مدیر دفتر می تواند این کارها را بکند

  2. مردی از بلوک

    چرا در شهر کوره ، مرکز بخش بیدشهر هیچ اداره یا نمایندگی دائرنشده است ؟؟ بزودی شهرستان اوز سه ساله میشود

  3. با سلام این خواسته های بحق واساسی مردم شریف اوز رابایدباجدیتِ تمام وقاطع مطالبه کرد ودرراه احقاقِ آن می طلبد که وقت بگذاریم وبرآن پافشاری واصرار ورزیم دغدغه عمده مانیز همان موارد مهم وزیرساختهای اساسی شهرستان مظلوم ما میباشد باسپاس وتشکر

  4. اوزی دبیر آموزش وپرورش

    قطعا سوابق و تجربیات آقای احمدی باعث میشود که تحرکی در اوضاع شهرستان ایجاد نمایند استقرار ادارات ومشکلات بیمارستان های اوز. باید در اولویت ایشان باشد

  5. از همشهریان مقیم شیراز

    به نظر می‌رسد آقای احمدی خودشان همراه با نویسنده این مطلب درجریان همه این موارد ۱۰ گانه مطالباتی مردم هستند قطعا موارد مهمی مطرح شده است که بابک عزم جدی وبا پشتکار ریس دفتر نماینده مجلس و هماهنگی همه دلسوزان اوز این کارها شدنی است

  6. از فعالین اجتماعی در اوز

    این لیست خوبی است ولی برای فرمانداری وخود نماینده مجلس باید مورد خطاب باشند بنده خدا آقای احمدی رابط ویک پل بین مردم و نماینده هستند که حتما کوشش خواهند کرد زیرا ایشان برای خدمت گذاری. پا پیش گذاشتند

  7. این موارد را نماینده هم نمی تواند انجام بده چه برسد به رئیس دفتر ؟؛؟؛

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد