بازدید از مجموعه ورزشی و فرهنگی روستای هود

به گزارش پسین اوز، و به نقل از اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز مجموعه فرهنگی و ورزشی روستای هود از توابع دهستان بیدشهر بخش بیدشهر این شهرستان مورد بازدید رئیس جدید اداره ورزش و جوانان اوز قرار گرفت.

در این دیدار مختار نوبخت از ورزش دوستان و نیکوکاران ورزش این روستا از حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز از این روستا سپاسگزاری کرد و گفت: انتظار است ورزشگاه زیبای روستای هود احیاء و از زمین چمن فوتسالی آن استفاده بهینه شود.

نوبخت افزود در این راستا ورزشیاران روستا بویژه کیومرث کاظمی مسئول مجموعه ورزشگاه نیز همکاری لازم را خواهند نمود. در پایان صابر احتشامی رئیس ورزش و جوانان شهرستان اوز ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین مجموعه ورزشی در روستای هود اظهار داشت: امید است با حمایت مردم و ورزشیاران بتوانیم در رونق ورزش شهرستان و روستاها موفق باشیم. در این بازدید محمد فتحی مسئول فنی دهیاری ها شهرستان اوز نیز حضور داشت.  

گفتنی است که فرماندار هفته پیش در دیدار از این روستا با مشکلات ورزشی مردم روستای هود آشنا و مقرر گردید تا مسئول اداره ورزش و جوانان پیگیر موضوع باشد که این دیدار صورت گرفت و طرح های ناتمام ورزشی هود بررسی قرار گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد