فردا مراسم تجلیل و بزرگداشت سردار سلیمانی در اوز

به گزارش پسین اوز، ستاد بزرگداشت مقام شهید والا مقام سردار سلیمانی در تالار کنفرانس فرمانداری شهرستان اوز برگزار شد.

در این آیین حاج شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع عالی دینی اوز به تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید پرداخت و علی اصغر علی پور فرماندار اوز گفت: دولت تروریستی آمریکا به سرکردگی ترامپ اقدام به شهادت سردار دلها کرد که در این عملیات ناجوانمردانه علاوه بر سردار رشید اسلام چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت نیز به شهادت رسیدند. بدین مناسبت مردم  قدرشناس شهرستان اوز فردا دوشنبه ۱۶ دی ۹۸ مراسم بزرگداشت و ترحیم را در مسجد شیخ اوز برگزار خواهند کرد.

سرگرد مجردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اوز نیز اظهار داشت: بدون شک وعده الهی است که خون شهدا موجب تقویت جبهه مقاومت و اسلام خواهد شد. آمریکای جنایتکار با این حرکت حقانیت جبهه مقاومت را به دنیا ثابت کرد.

پس از بحث و بررسی توسط اعضای ستاد بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موارد زیر به تصویب رسید:

۱-مراسم در مسجد شیخ اوز از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ برگزار می شود.

۲-سرگرد مجتبی مجردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج به عنوان اجرا کننده مراسم تعیین شد.

۳-علی اصغر علی پور فرماندار اوز به عنوان رئیس ستاد تصویب شد.

۴-آقایان شیخ محمدصالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی اوز و سرگرد جاهدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان به عنوان سخنرانان جلسه تعیین شدند.

۵-انجمن های مردم نهاد مانند: انجمن نواندیشان، گروه اتحاد و توسعه، گروه عمران، یاوران شورا و غیره نیز در این مورد همکاری و اقدام به دعوت از سایر گروهها خواهند کرد.

۶-نیروی انتظامی اوز مسئولیت ترافیک و امنیت مراسم را عهده دار شد.

۷-اداره اوقاف با همکاری هیات امنای مسجد شیخ و سپاه اوز مسئولیت پذیرایی را به عهده خواهد داشت.

از عموم مردم شهر و بخش و روستاهای شهرستان اوز دعوت می شود در این آیین شرکت کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد