با اتمام آسفالت آبنمای درز و سایبان لارستان به استان کرمان متصل شد

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان خبر داد: با اتمام آسفالت آبنمای درز و سایبان لارستان به استان کرمان متصل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از اتمام آسفالت آبنمای درز و سایبان لارستان و اتصال به استان کرمان خبر داد.

باقری فرد  اظهارداشت :  محور لار درز و سایبان – حاجی آباد و کرمان به لحاظ کاهش بیش از صد کیلومتری  مسیر لارستان به استان کرمان  ومشهد مقدس از اهمیت زیادی برخوردار بوده که با پیگیری های مستمر و تلاش پرسنل این اداره کل عملیات آسفالت آبنمای درز و سایبان به پایان رسید و لارستان به شرق استان هرمزگان و استان کرمان متصل شد.

وی افزود : با بهربرداری از این آبنما دسترسی مردم لارستان و منطقه درز و سایبان به ایستگاه راه آهن زاهد محمود میسر و همچنین مردم لارستان با تردد از این محور در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به استان کرمان و مشهد مقدس برسند  به طوری که فاصله لارستان تا ایستگاه راه آهن زاهد محمود  ۱۷۰ کیلومتر لارستان تا حاجی آباد ۲۰۰ کیلومتر لارستان تا سیرجان ۳۳۰ کیلومتر لارستان تا کرمان ۴۵۰ کیلومتر می شود.

باقری فرد ادامه داد : یکی دیگر از ویژگی های این مسیر دسترسی مردم غرب و شرق استان هرمزگان است بطوری که مردم حاجی آباد و بستک از این مسیر به عنوان کوتاهترین مسیر تردد کنند.

وی تصریح کرد : مردم استان کرمان و شرق استان هرمزگان برای دسترسی به منطقه انرژی بر پارس جنوبی و همچنین عسلویه می توانند از این مسیر به عنوان کوتاهترین مسیر استفاده نمایند .

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در پایان خاطرنشان کرد : طول این آبنما ۳۰۰ متر است که در مواقع بارندگی تمامی عرض این رودخانه پر از آب می شود و بیش از ۱۷۵ لوله با قطر دو متر در محل نصب شده است و چهار دیواردستک پل در دو طرف این آبنما ساخته شده است و چندی پیش ۵ کیلومتر از راه ارتباطی از ابتدای این آبنما تا ایستگاه راه آهن زاهد محمود نیز آسفالت وبه بهره برداری رسید.


2 دیدگاه

  1. بایذ از مدیر کل. راه. وشهرسازس. لارستان. تشکر. نماییم. اما. جاده. جدید. گراش. اوز. باید. خط. کشی. شود. و تابلو. وعلایم. ان. نصب. شود. وبلوکهای. حایل. بین. دو. باند. نصب. شود. ماشااالله. مسولین. دراوز. هم. دراین. موزد. درخواستی. ندارند. خدای. نکرده. باعث. تصادف. میشود. لا اقل. روزنامه ها. وخبرنگاران. اوزی. این. مورد. را. اطلاع رسانی کنند

  2. همشهری دلسوز

    در گزارش راه اهن اشاره ای به مسیر راه اهن تا اصفهان و تهران نشده که فاصله ایستگاه محمود زاهد تا یزد و اصفهان و تهران چقدر میباشدو آیا این مسیر تا اصفهان و تهران قطار مسافری دارد یا اینکه قطار مسافری برای مشهد و کرمان و سیرجان میباشد .از مسولین اداره راه لارستان درخواست میشود به این سوال بنده پاسخ دهند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد