با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده صورت گرفت: جذب ۵ میلیارد تومان برای بهسازی جاده اوز – کوره – بختیارویه

💠به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۵ میلیارد تومان به صورت فوق‌العاده از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل عملیات بهسازی و استانداردسازی مسیر اوز – هیرم – کوره – بختیارویه اختصاص یافت.

🔸طول این مسیر که اوز را به سه راهی بختیارویه در بخش بنارویهِ لارستان متصل می‌کند، حدود ۵۰ کیلومتر است. عملیات بهسازی آن نیز بیست و یکم آبان ماه سال گذشته با حضور مهندس حسین‌زاده و دکتر رحیمی استاندار فارس آغاز شد.

🔹قرار است این جاده که اوز را به بیدشهر و کوره متصل و از ۱۰ روستا عبور می‌کند با مشارکت خیرین و دولت و با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان بهسازی و از جاده روستایی به جاده اصلی تغییر وضعیت یابد.

💬مهندس حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از خیرین‌ راه‌سازی که در استانداردسازی این جاده نقش مهم و مشارکت اصلی دارند، بیان داشت: خوشبختانه طی ۹ ماه گذشته عملیات بهسازی این جاده پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از آن بخشی از بار ترافیکی جاده جهرم – لار که به جاده مرگ معروف است کاهش پیدا کند و مسیر دسترسی مناطق حوزه انتخابیه به خصوص جویم با اوز هموارتر شود.

🔸وی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در حوزه راه، دوبانده شدن جاده جهرم – لار – بندرعباس است که این مهم نیازمند توجه وزارت راه و شهرسازی است. اما حوزه انتخابیه به دلیل پهناوری و پراکندگی شهرها و روستاهایش نیازمند احداث و بهسازی جاده‌های بسیاری است. در یک سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای افزایش اعتبارات صورت گرفت که خوشبختانه به موفقیت‌هایی دست پیدا کردیم. امیدواریم در آینده ساخت و بهسازی این جاده‌ها سرعت بیشتری بگیرد


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد