مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اوز در دوره ششم

امروز (پنج شنبه) راس ساعت ۹ صبح در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد.
به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز، در این مراسم که با حضور آقایان علی‌پور فرماندار و شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی امام شافعی برگزار شد، پس از اجرای مراسم سوگند و انتخاب هیات رییسه سِنی، رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورا در دوره ششم به صورت مخفی برگزار، که فریدون نامی به اتفاق آرا به عنوان رئیس شورای شهر برای مدت یک سال انتخاب شد.
همچنین با انتخاب عبداله ثریانژاد با رأی تمام ۵ عضو حاضر در جلسه شورای اسلامی شهر نایب رئیس، سارا وحدانی سخنگوی شورا، فریبا صالحی و فریبا برازنده به عنوان منشی؛  هیات رییسه سال اول شورای ششم شهر اوز تکمیل شد.
در ادامه مراسم و پس از تعیین هیات رییسه شورا، خانم ها فریبا صالحی و فریبا برازنده با رای اعضای شورا به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر در شورای اسلامی شهرستان انتخاب و معرفی شدند.


3 دیدگاه

  1. با سلام و خدا قوت و تبریک اعضا جدید شورا اسلامی امید هست این شورا ادامه شورای قبلی نباشد و مستقلانه تصمیم گیری و تابع گروه خاصی نباشد جهت اعتلای و اهداف پیشبرد شهرستان .متاسفانه در حالیکه بالاترین آرای شهر مربوط به خانم فریبا صالحی بوده و میباشد در عین ناباوری ایشان نه تنها به عنوان ریاست شورا انتخاب نشدند بلکه در جایگاه منشی و این خود جای سوال و تامل است امید است وحدت و از تجربیات ایشان در تصمیم گیری ب نحو احسنت احسنت استفاده کرد. با آرزوی توفیقات الهی

  2. پاسخ به محمد

    ریس شورا باید کسی باشد که مرتب درحال مسافرت به شیراز و تهران باشد و بتواند هر لحظه بخاطر شهر. در همه مجامع حاضر باشد وانگهی خانم محترم صالحی. را برای. شورای. شهرستان. اوز معرفی. شده. است. هدف خدمت کردن به شهر. است. موفق باشی جناب محمد

  3. سلام . چرا هیات رییسه شورای اسلام اباد اعلام نمیشود؟؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد