بخشی از محور جویم – اوز روکش آسفالت شد

۹ کیلومتر از محور جویم ،بختیارویه ، اوز توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، روکش آسفالت شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، به دلیل فرسودگی ناشی از عوامل محیطی و سوانح جاده ای، پیوسته محورهای ارتباطی در معرض خرابی هستند.

حسن شبانی افزود: در این راستا عملیات اجرائی ۹ کیلومتر روکش آسفالت راه فرعی جویم – اوز با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

شبانی با اشاره به اصلاحات وخانه سازی این محور گفت: اصلاح شیب شیروانی و خانه سازی نیز از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان جویم در قالب راهداری محوری در برخی از نقاط این محور صورت گرفته است.

وی در پایان اظهار داشت: بک ونیم کیلومتر روکش آسفالت آنتنی روستای مارمه نیز همزمان انجام شده است. مردم انتظار دارند که محور پرتردد شهرستان اوز به جویم ارتقاء و به راه اصلی تبدیل شود و راه ارتباطی اوز- شرفویه (معروف به مربط)نیز سریع تر تکمیل شود .


3 دیدگاه

  1. تقاضا. از اداره راه. و شهرسازی. اور

    جاده. اوز. تا جویم. جاده فرعی. روستایی. است وباید فاصله بین. دو شهرستان. تبدیل. به. راه. اصلی. با عرض. ۱۱ متر شود درضمن گردنه هیرمهم درحال حاضر وضعیت خوبی. ندارد وباید. از طرف. اداره راه اوز. پیگیری. شود

  2. آقای. مریمی ریس. راهداری. اوز توجه. نمایند

    از اداره راه و شهرسازی اوز. درخواست پیگیری. آسفالت باند. دوم فاصله بین. دانشگاه. پیام نور. تا. هنرستان رافعی. را داریم. سالها قبل مردم آنرا. زیر سازی. کرده. اند

  3. آن شاالله راه اوز بختیارو اصلی شود وراه مربط هم کشیده شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد