ارتقاء درجه شهرداری در قبال حسابرسی سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱

شهردار اوز گفت: ارتقاء درجه شهردرای در حال پیگیری است و عدم حسابرسی در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ مانع اصلی ارتقاء درجه شهرداری است.

به گزارش پسین اوز، شهردار اوز در جمع اصحاب رسانه گفت: برای ارتقاء درجه شهرداری اوز از روز اول که مسئولیت را پذیرا شدم پیگیری کرده ام؛ اما باید شهرداری توسط کارشناسان استان حسابرسی شود و حسابرسی این شهرداری فقط در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.

شاهرخ امیر افزود: پیگیر هستیم تا حسابرسی سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ نیز صورت پذیرد. آنگاه برای ارتقاء درجه شهرداری اقدام شود.

 در این نشست رئیس شورای اسلامی شهر اوز گفت: شهردار جدید از روزی که توسط شورا منصوب شده است مصوبات شورا را بررسی و پیگیری می کند.

فریدون نامی افزود: برای ساختمان سازی در کنار اداره مخابرات مجوز شرعی اخذ شده است، و سعی می شود با مشورت با اهل فن بازار زیبا در این منطقه ساخته شود.

نامی در پایان گفت: امید است با حسابرسی ۲ ساله شهرداری بتوانیم گام های مثبت در روند ارتقاء درجه شهرداری از ۶ به ۷ را برداریم.  


3 دیدگاه

  1. شهردار محترم وارتقای. درجه شهرداری

    با تشکر. از شهردار جدید. جناب امیری ضمن تایید شما. در مورد ارتقای. شهردار ی. اوز ۳ شاخصه مهم ارتقای شهرداری. عبارتند. از حساب رسی وترار مالی. شهرداری. دوم. جمعیت شهر. اوز. سوم. مرکز شهرستان. بودن. اوز. است. که به جز. حسابرسی بقیه کارها. آماده. است بنابراین مردم. منتظر. اقدام شما هستند

  2. فرماندار. ریس. دادگستری. وشورای شهر. ملاحظه فرمایند

    همه مسولان ارشد اوز بدانند درصورتی نمایندگی ثبت. اسناد واملاک در اوز می‌تواند کارایی لازم. را داشته باشد که این. نمایندگی دارای کارمند. وپرسنل کافی. وبصورت. تمام. وقت. وزیر نظر مستقیم. اداره کل ثبت. اسناد. فارس. باشد حداقل کارمند برای خدمت رسانی دراین گونه واحد‌های. ثبتی ۴ نفر. است ( ریس. واحد. مسول. املاک. مسول. اسناد. وامور. بایگانی. ورایانه ) در یکسال اخیر در شهرستانهای. جدید. (هرند سروآباد. باشت. سشتمد خراسان. صفادشت میرجاوه. کنارک وچادگان. اصفهان ) نمایندگی ثبت. با این شرایط. مستقر. شده. است. ودرحال. خدمت. رسانی. می. باشد. وکیل دادگستری. از اوز

  3. امیدواریم چهره شهرمان تغییر کند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد