بررسی مسایل و مشکلات و ارایه راهکار اجرایی برای دو جاده اوز-شرفویه(مربط) و اوز- سه راه بختیارویه

به گزارش پسین اوز و به نقل از مدیر دفتر نماینده مجلس در اوز، این جلسه به پیشنهاد دکتر حسین زاده نماینده محترم به منظور بررسی مسایل و مشکلات و ارایه راهکار اجرایی برای دو جاده اوز-شرفویه(مربط) و اوز- سه راه بختیارویه برگزار شد. در این جلسه دکتر حسین زاده و مهندس علی پور و مهندس فرزاد شریفی حضور داشتند و از هیات امنای جاده اوز-شرفویه(مربط )و اوز-سه راهی بختیارویه دعوت بعمل آمد که هیات امنای جاده اوز-مربط در جلسه حضور نیافتند.

فرزاد شریفى گفت: هیات امنای جاده اوز-بختیارویه، نامی، سیدیوسف حسینی و سیدحسن حسینی و مختاری، مشکلات و مزایا و معایب جاده خود را مطرح کردند و توضیحات خود را ارایه دادند.

دکتر حسین زاده بیان داشت: از ظرفیت خیرین محترم بایستی به خوبی استفاده شود، این رقابت ها خوب است ولی اگر به یک تفکر واحد منجر شود بسیار مفیدتر برای جامعه خواهد بود. ایشان پیشنهاد کردند یک متخصص یا کارشناس راه و شهرسازی که مورد تایید هر دو هیات امنا باشد تعیین گردد و هر دو جاده را بررسی کرده و مزایا و‌ معایب آن ها را در نظر بگیرد و درنهایت نظر کارشناس هرچه باشد اجرا شود.

مهندس علی پور اظهار داشتند: با توجه به مسایل سیاسی، امنیتی و اجتماعی توابع، مساله راه حائز اهمیت است و باید بطور کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.


2 دیدگاه

  1. ابراهیم نجم الدینی

    اگربامنطق وخردمندانه به موضوع توجه شود ونیاز منطقه درنظرگرفته شود وباتوجه به داشتن جاده که با احداثش در همان زمان به همه ی ویژگی هایش فکر شده وبا توجه به شرایط غیر عادی اوضاع پولی ،چه ضرورتی است که جاده مربط که هیچ نیازی هم نیست .بفکر احداث آن باشیم .اگر واقعاً بفکر جاده سازی باشیم همین جاده که کاملاً جوابگوی منطقه نیز هست، مرمت ودوطرفه شود که برای بیشتر از پنجاه سال دیگر قابل استفاده است.چرا بفکر کاری باشیم که ایجاد اختلاف ونفاق وبد بینی شود؟ مگربا این کارمشکلی حل میشود جز نارضایتی بسیاری ازمردم

  2. اوز وکمبود ادارات اصلی

    نماینده مردم به فکر استقرار ادارات مورد نیاز مردم صبور اوز باشند نبود ثبت اسناد دادگاه پلیس ۱۰ و….. درشهرستان اوز برای مردم مشکل شده است باتشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد