نماینده مردم در مجلس مشکلات بیمارستان ها را بررسى کرد

به گزارش پسین اوز، و به نقل از مدیر دفتر نماینده مجلس در  اوز روز یکشنبه ٢٠ مهر٩٩به پیشنهاد دکتر حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج ، گراش و اوز، جلسه ای با هدف ایجاد تعامل بیشتر و در نهایت یکی شدن دو بیمارستان امیدوار و راهپیما در محل دفتر نماینده محترم در اوز تشکیل شد.

در این جلسه  دکتر حسین زاده، على اصغر علیپور فرماندار، فرزادشریفی رییس دفتر نماینده، بهزاد رضائى رییس دانشکده لار، رضایی رییس شبکه بهداشت، یونس امیدوار نماینده بیمارستان امیدوار، راه انجام و کریما نماینده بیمارستان راهپیما حضور یافتند.

فرزاد شریفی ضمن تقدیر از خیرین محترم با بیان اینکه نیاز هست این دو مجموعه مکمل همدیگر باشند تا خدمات بهتر و بیشتری ارایه شود جلسه را آغاز کرد.

سپس دکتر رضایی بیان کردند باید همفکری و تعامل بیشتری وجود داشته باشد رقابت ناسالم باعث پسرفت شهر می شود و وجود دو بیمارستان در یک شهر  به هر دو ضربه می زند.

مهندس علی پور بیان داشتند بیمارستان راهپیما یک بیمارستان فوق استاندارد در منطقه هست و می توان با یک کاربری خاص و امکان سنجی خاص از ان استفاده کرد.

آقایان راه انجام و کریما ضمن ارایه گزارشی از وضعیت بیمارستان راهپیما اظهار داشتند که حاضر به هر نوع همکاری با بیمارستان امیدوار هستند.

یونس امیدوار ضمن ارایه گزارشی از بیمارستان امیدوار اظهار داشتند که: تمام تلاش برای همکاری با بیمارستان راهپیما خواهند داشت و بایستی یک جلسه با حضور عبدالحمید امیدوار و یوسف راهپیما تشکیل گردد.

در نهایت دکتر حسین زاده بیان کردند: هدف خیرین خدمت به مردم و شهرستان است. ما می توانیم مجوز بیمارستان راه پیما را بگیریم و پیگیر هستیم ولی وجود دو بیمارستان در شهر به هر دو و به خود شهر ضربه می زند. باید بخاطر شهرستان گذشت کنید و بهترین کار انجام شود تا از دلسردی خیرین و بیرون رفتن سرمایه از شهر جلوگیری شود. باید گذشت کنید و متحد شوید و در قالب یک اسم و یک بیمارستان کار انجام شود.

در نهایت تصمیم گرفته شد که نمایندگان خیرین، با خیرین محترم صحبت کنند و نتیجه را اطلاع دهند.


1 دیدگاه

  1. انشاءالله که نیت خیرین و نمایندهای آنان خدمت به خلق و رضا خدا باشد نه شهرت و سوءاستفاده جهت نفوذ وپراواز نمودن خود و واقعیت اینست بخاطر شرایط و مشکلات بیمارستان امیدوار جوابگوی نه تنها چند سالی دیگر بلکه حال هم نمی باشد پس با وحدت و همدلی هرچه سریعتر کمک کنیم بیمارستان راهپیما مجوز و تکمیل و راه اندازی و گرنه بیمارستان امیدوار قابل رقابت با لار و گردش نیست واز لحاظ اعتبارسنج ی تلاشهای کارکنان اعم از پرسنل و پزشکی هدر میرود کمبود فضا فیزیکی نداشتن استانداردهای ایمنی و اعتبار سنجی مشکلات فضا استراحت بیماران و نبود فضا سبز و پارکینگ خودرو تاسیسات فرسوده و ساختمان قدیمی غیر مقاوم در برابر بلایای طبیعی و حوادث ازجمله مشکلات بیمارستان امیدوار میباشد و جوابگوی ودر این شرایط نیست پس منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح ندهیم فکر رفاه سلامتی همشهریان و توابع و پرسنل بیمارستان باشیم با امید همدلی و وحدت و نیت خیرخواهانه نه حزبی و گروهی و دنبال شهرت و آوازه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد