بررسی مشکلات بیدشهر توسط بخشدار و مدیر دفتر نماینده

به گزارش پسین اوز، و به نقل از بخشداری بیدشهر به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستای بیدشهر نشستی با حضور مدیر دفتر نماینده در مجلس، بخشدار، اعضای شورای اسلامی، دهیار و گروهی از مردم در مسجد جامع کبیر بیدشهر برگزار شد.

سرپرست بخشداری بیدشهر در ابتدا از رئیس شورا، دهیار و سایر حضار درخواست کرد که مشکلات و دیدگاه های خویش را بطور شفاف بیان کنند. محمدشاحسنی افزود: یکی از دستاوردهای ارتقاء دهستان بیدشهر به بخش این است که ما می توانیم به بسیاری از مطالبات خویش دست یابیم.

یعقوب ارتشدار رئیس شورای بیدشهر مشکلات اساسی این روستا را به شرح زیر اعلام کرد:

۱-آب ۲-برق ۳-مسکن ۴-اشتغال

حاجی زاده دهیار بیدشهر در رابطه با مسکن گفت: رضایت مالکان برای اخذ ۴۰ هکتار زمین اخذ و مدارک لارم برای طی مراحل اداری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اوز ارسال شده است. وی سایر مشکلات روستا را بیان کرد و گفت: عدم واگذاری تلفن ثابت، معضل اعتیاد، عدم تکمیل تالار ورزشی، ساماندهی جایگاه سوخت، کمبود پزشک، فضای سبز و رشته تجربی در دبیرستان از جمله مشکلات این روستاست. در ادامه فرزاد شریفی مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: تمام مشکلات روستا را بدون کم و کاست به اطلاع نماینده خواهد رسید و طبعا در برنامه ریزی های شهرستان جای خواهد گرفت.

شریفی افزود: تالار ورزشی در هفته دولت افتتاح می شود و برای آن ۸۰۰میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. برای حل معضل اعتیاد نیز با هماهنگی با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اقدامات لازم به عمل می آید. برای ورود آب سد سلمان فارسی به بخش بیدشهر نیز مطالعه شده و اقدام می گردد. برای حل مشکل نوسانات برق نیز با مدیریت برق شهرستان هماهنگی و تمهیداتی به کار خواهد گرفت که مشکل برطرف شود.


1 دیدگاه

  1. اوزی ازشیراز

    بخشداری مرکزی اوز باید بیشتر با مسولان ومردم منطقه فیشور در ارتباط باشند وبه درخواستها ومشکلات انها رسیگی نمایند خبرهایی از فیشوریهای مقیم شیراز بگوش میرسد که برای مردم شهرستان اوز خوشایند نیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد