برنامه فعالیت صنوف اوز اعلام شد

به گزارش پسین اوز، و به نقل از مسئول اتاق اصناف شهرستان اوز برنامه فعالیت کار روزانه اصناف و بازاریان طی اطلاعیهای صادر گردید. علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز در این باره گفت: از همکاری کسبه و بازاریان و مردم فرهنگ دوست شهرستان اوز سپاسگزاری و امید است با رعایت فاصله گذاری اجتماعی کرونا را شکست دهیم. متن اطلاعیه به شرح زیر است.

قابل توجه کسبه و بازاریان محترم شهرستان اوز،

با توجه به دستورالعمل های صادره از مرکز استان مبنی بر تعطیلی مشاغل پر خطر و بازگشائی مشاغل کم خطر بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی صادره از وزارت بهداشت بر اساس مصلحت منطقه و بازار که در رعایت تعطیلی های این ایام پیشقدم بوده اند، طبق هماهنگی با ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان  اوز برنامه بازگشایی و تعطیلی اصناف به شرح ذیل اعلام می گردد و از همکاری اصناف سپاسگزاری می شود.

 الف ) اصنافی که در ایام آتی نیز تا اطلاع ثانوی مطلقاً تعطیل اعلام گردیده اند شامل:

 – تالار های پذیرایی و باغهای مجالس

 – سالنهای مراسم عمومی

 – سالنهای بدنسازی

 – باشگاه های ورزشی

 – اماکن اقامتی و هتلها

 – مراکز بازی، تفریحی و گیم نت ها

– قهوه خانه، کافه تریا و ….

– آرایشگاه های زنانه

می باشد

 ب) : اصنافی که مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی و ثبت نام در سایت سلامت وزارت بهداشت به آدرس

Markazsalamat.behdasht.gov.ir

می توانند به بازگشایی واحد صنفی خود اقدام فرمایند شامل:

– رستوران، کبابی، بیرون بر، فست فود، ساندویچی ها فقط در صورت بیرون بر بودن و پرهیز از هرگونه تجمع مشتری و تعطیلی سالن پذیرایی می توانند فعالیت خود را ضمن رعایت پروتکل های مخصوص واحد صنفی  آغاز نمایند.

– فعالیت و بازگشایی آرایشگاه های مردانه در صورتی که پذیرش مشتریان بصورت زمان بندی و تکی صورت پذیرد همراه با جمع کردن صندلی های انتظار و با رعایت پروتکل مربوطه امکان پذیر می باشد.

  – اصنافی که در معرض تماس مشتری با اجناس می باشند حتی المقدور این رویه را اصلاح و با رعایت کامل پروتکل های مربوطه می توانند  فعالیت خود را آغاز نمایند.

 ساعات کاری

 صبح : از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰

عصر : از ساعت ۱۷:۰۰ الی ..۲۱

در پایان ضمن سپاس از همراهی و همدلی شما اعلام می دارد رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی صنوف ، الزامی است و در صورت مشاهده  هرگونه عدم رعایت ، طبق مقررات مربوطه با متخلفین برخورد خواهد شد.

عبدالله معصوم نژاد  مسئول-اتاق اصناف شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد