بروجردى معاون بین الملل دانشگاه آزاد شد

به گزارش پسین اوز وبه نقل از خبرگزارى آنا، دکتر علاالدین بروجردى ، نامزد نمایندگى مجلس شوراى اسلامى  دور یازدهم از شهرستان هاى اوز، لارستان ، خنج وگراش ورئیس پیشین کمیسیون امنیت ملى مجلس به عنوان معاون بین المللى امور دانشجویان غیر ایرانى دانشگاه آزاد اسلامى کشور منصوب ومشغول به کار شد وى در جلسه معارفه صبح امروز شنبه ١١ مرداد ٩٩ در سازمان مرکزى دانشگاه گفت : مرحوم شیخ‌السلام، معاون فقید بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی می‌دارم. وی زمانی که معاون کل وزارت امور خارجه را برعهده داشت، خلوص، پرکاری و ثبات ایشان زبانزد بود. زندگی وی در ایران و آمریکا فرقی با هم نداشت و تغییری در تفکر او به وجود نیامد و همیشه انسانی بسیار ولایی بود.بروجردى معاون بین الملل دانشگاه آزاد شد

وی افزود: شیخ‌الاسلام تا آخر عمر سرباز ولایت بود، او کسی بود که در میان دانشجویان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ حضور داشت و تا آخرین لحظه عمر ولایی بود و از موضع خود پشیمان نشد علی رغم اینکه برخی افراد از کار اقدام آن موقع خود پشیمان شدند که چرا لانه جاسوسی را فتح کردند.

 معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: به برکت وجود امام خمینی(ع) و خون شهدا دارای امنیت خوبی هستیم. نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌رغم تحریم‌ها گام‌های استواری را در جهت قله‌های رفیع موفقیت‌های بزرگ برداشته است و این‌ها را مدیون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و خدا را به خاطر نعمت ولایت شاکر هستیم.

بروجردی ادامه داد: شیخ‌‌عطار، معاون اسبق بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی در دو سال و نیم گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و ادامه راه را با قوت ادامه خواهیم داد. ۱۸ هزار دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند و برنامه‌های خوبی برای آنان تدارک دیده شده است؛ تجدید حیات علمی جهان اسلام موضوعی است که رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر روی آن دارند و در دانشگاه آزاد اسلامی این مهم دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید دانشجویان بین‌الملل را به‌عنوان سفیران انقلاب اسلامی تربیت کنیم و هرکدام که فارغ التحصیل شدند بتوانند در کشورهای خود جزو مسئولان کشورشان و مدافع اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از دانشگاه‌های پزشکی کشور تفاهم‌نامه‌ای با عتبه الحسینه المقدسه(ع) امضا کرده است که دانشگاه علوم پزشکی در کربلا تاسیس کنند و خدمات پزشکی، درمانی و علمی ارائه کنند. دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند در نجف اشرف دانشگاه علوم پزشکی تاسیس کند و خدمات خود را به کشور عراق ارائه دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد