برگزیدگان جشنواره قصه گوئی محلی لار معرفی شدند

به گزارش پسین اوز، و به نقل از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر لار، مهدیس معصومی از اوز توانست در جشنواره قصه گوی بومی و محلی، عنوان برتر را از آن خود سازد.برگزیدگان جشنواره قصه گوئی محلی لار معرفی شدند

این جشنواره که از سوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر لار و با همکاری موسسه رویش ترنم مهر برگزار شده بود پس از داوری قصه ها، نفرات برگزیده به شرح زیر انتخاب شدند.

۱-نازنین مریم خدادادی از لار ۲-علیا مهربان از خور ۳-مهدیس معصومی از اوز ۴-افنان احمدی زاده از عمادشهر ۵-ریحانه عفیفی از لار ۶-بهار حق پرست از لار ۷-یاسمن جهانی از لار ۸-فارس کامیاب از خور.

در مراسم تجلیل از برگزیدگان، مجید حجتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، رحیم بیژنی عضو شورای اسلامی شهر لار، قدرت شفیعی استاد دانشگاه و سرگروه زبان و ادبیات فارسی، حسن هوشمند محقق و پژوهشگر فرهنگ و فولکور لارستان، علیرضائی مدیرعامل موسسه رویش ترنم مهر و سمیه قنبری دبیر جشنواره حضور داشتند.

عشرت جهاندیده مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر لار هدف از برگزاری جشنواره را پاسداری از قصه های بومی و محلی و احیای داستان های محلی فراموش شده دانست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد