برگزاری آئین معارفه مسعود کراماتی به عنوان شهردار اوز

به گزارش پسین اوز، آئین معارفه شهردار جدید اوز در تالار پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور با حضور جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

 مدیر مدرسه عالی احمدیه اوز به نمایندگی از امام جمعه، ضمن خطیر خواندن مسئولیت گفت: تعهد و تخصص دو ویژگی مهم مسئولیت پذیری است. شیخ محمدصالح انصاری افزود: همه نمی توانند در سمت مسئولین تعهد خویش را اجرا کنند. چون تصورات و الگوهای ذهنی بعضی از افراد ممکن است راه خطا را برگزینند. وی تاکید کرد که ظالمان و خائنان نه با خدا بلکه با بنده خدا هم رابطه حسنه ندارند. شیخ انصاری ضمن سپاس از خدمات خادمپور برای کراماتی آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای اسلامی شهر اوز ضمن سپاس از اعضای شوراهای دوره قبل از نوید خادمپور سپاسگزاری و برای شهردار جدید آرزوی موفقیت نمود. وی شهروندان اوزی را از سراسر ایران و جهان به سرمایه گذاری در اوز تشویق کرد و گفت: شهر اوز فرهنگی است و ما کوشش می کنیم که مردم در قانون مداری و ارتقاء فرهنگ موفق باشند. فریبا صالحی با اشاره به حسن اعتماد مردم و اعضای شورا، اظهار امیدواری کرد که توفیق پاسداشت همه را با عملکرد خوب داشته باشیم.

صالحی با بیان این که در حدیث قدسی خداوند می فرماید: انسان را خلق کردم تاشناخته شوم بر هویت اسلامی و ایرانی مردم اوز تاکید ورزید. بخشدار در سپاس از شهردار سابق گفت: امروز روز تکریم از نوید خادمپور است. شورای جوان، شهردار جوان را به شهر معرفی کرد که الحق وی نیز با تمام توان و نیرو توانست مثمر ثمر باشد که از ایشان تشکر می شود.

محمد حسین آتش فراز از مردم و مسئولان و اعضای شورا درخواست کرد تا نهایت همکاری را با شهردار جدید(مسعود کراماتی) داشته باشند. عباس غلامی معاون مدیرکل امور شهری استانداری فارس به مشکلات شهرداری ها اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری ها در رده سوم شکایات در سطح کشور قرار دارند. مردم باید با شهرداری ها همکاری داشته باشند. وی اوز را نسبت به سایر شهرها ویژه نام برد.

شریف صدیقی کارشناس سابق بازرسی حسابرسی شهرداری های از شورای دوران چهارم و خادمپور به نیکی یاد کرد و گفت: اگر شهرداری بدهی دارد یعنی اینکه شهردار کار انجام داده است. وی از این که بودجه شهرداری اوز نسبت به سایر شهرهای هم جوار کمتر است و فعالیت آن کمتر شده است اظهار تاسف کرد و اظهار داشت: با کوشش شورای پنجم و شهردار جدید امیدواریم اوز به جایگاه خود باز گردد. و از مردم درخواست کرد در پرداخت عوارض کوتاهی نکنند.

 مسعود کراماتی شهردار جدید در مورد ارتقاء شهرداری از درجه ۶ به ۷ توضیحاتی ارائه داد و گفت: امیدوارم بتوانم با همکاری مردم مسئولان و خیرین نسبت به عمران و آبادی اوز کوشا باشیم. و اضافه نمود که از همه اقشار، گروهها، جوانان، کهنسالان و تحصیلکرده های بخش عمران در امور شهرداری مشورت خواهم کرد. سپس حسین زمانی مجری برنامه حکم مهندس کراماتی راکه از سوی استاندار فارس و تقدیرنامه نوید خادمپور که از سوی علیرضا بیات پور مدیرکل امور شهری استانداری صادر شده بود نیز قرائت و اهدا شد. محمد خواجوی در حین برنامه به هنرمندی پرداخت و مهمانان در تالار امپراطور پذیرایی شدند. گفتنی است در این جلسه نوید خادمپور شهردار سابق حضور نداشت.


1 دیدگاه

  1. از پوشش خوب خبر وتعداد زیاد عکس تشکر مى شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد