ورودی دانشگاه آزاد سامان می گیرد

 

ورودی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز ساماندهی می شود، به گزارش پسین اوز، و به نقل از رئیس این دانشگاه محوطه ورودی متشکل از جزیره و دو خیابان منتهی به یک میدان بزرگ مدور بوده که قرار است تا پایان آذرماه سال جاری به اتمام برسد.

عبدالعزیز خضری افزود: با ساخت این میدان و خیابان ها و جزیره به وسیله سنگفرش سیمانی که به اینترلاک مشهور است مفروش می گردد. وی ادامه داد که ساخت این میدان و خیابان ها باعث آسانی تردد و ایمنی و زیبایی دانشگاه و در نهایت شهر خواهد شد.

خضری با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی خدمات خویش را در اختیار عموم قرار داده و خواهد داد گفت: با پایان این طرح و ایجاد فضای سبز در آن می توان محلی برای استراحت و تفریح شهروندان نیز ایجاد کرد.


3 دیدگاه

  1. با درختکاری محوطه و اطراف آن  آنهم از نوع درخت کنار جلوه زیبائی به شهر و دانشگاه میدهد.درخت کنار درختی مقاوم به کم آبی و شرایط سخت اب و هوائی اوز و درختی ماتدگار با میوه ای لذیذ

  2. خدا قوت امیداست به زودى پایان تا همه ازآن بهره مند شوند 

  3. همشهري دلسوز

    دانشگاه آزاد اوز از نظر موقعیت و جانمائی در مکان خوبی احداث شده است و اطراف آن هیچگونه ساخت و سازی وجود ندارد. و چشم انداز خوبی میتواند داشته باشد. دانشکده های  مهم بسیاری از داشگاههای برتر ایران از جمله دانشکده کشاورزی شیراز  و دانشکده کشاورزی کرج وابسته به دانشگاه تهران  و همچنین دانشگاه اصفهان در محیطی باز و بزرگ ساخته شده اند  و با کاشت درختان زیبا اکنون به فضائی زیبا  و دلنشیین تبدیل شده است بسیاری از دانشگاههای مهم دنیا هم بهمین گونه است جا داراد اکنون  که محوطخه سازی آن رو به اتمام میباشد برای زیبائی دانشگاه و شهر اوز نسبت به کاشت درختان مناسب با شرایط خاص آب و هوائی اوز  که نمادی از شهر اوز میباشند از جمله درختان کنار و نخل آراسته شوند بخصوص درخت کنار بعلت داشتن سایه اندازه بزرک چتر مانند  و ماندگاری و مقاوم بودن در مقابل آب شور و شرایط گرم و خشک و داشتن میوه ای لذیز اقدام شود . همچنین برای فضای سبز آن با گرفتن مجوز حفر یک حلقه چاه در محوطه دانشگاه نسبت به تامین آب فضای سبز دانشگاه اقدام شود تا نیازی به آب شرب شهری  که هزینه بالائی نیز دارد برای فضای سبز نباشد . البته محوز حفر یک حلقه چاه با آبدهی کم  که جوابگوی نیاز دانشگاه را بنماید و حسن دیگر این چاه این است که در مواقع بحرانی مانند آنچه که  یک ماه قبل  با ترکیدن خط لوله آبرسانی به شهر اوز رخ داد مشکلی برای تامین نظافت  و شستوی دانشگاه پیش نیاید.حتی ساخت یک مخزن هوائی اضطرای برای دانشگاه برای ذخیره آب چاه نیز پیشنهاد میشود. برای دانشگاه پیام نور اوز هم همین توصیه و پیشنهادات  را دارم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد